Wednesday, September 30, 2009

mood rayo laie~~meh menjawab soklan

salam evriwan...
semua pakat mengidam ketupat lemang lagi..byk lagi invitation open hause nak kena terjah kan???maka,meh kite cter pasal raya lagik....tadi terbaco kat satu blog ni...kak tijah...ko gugel la sampai dapat..malas aku nak link kan....nak menaip sajork....n3 beliau berkenaan soklan2 cepumas time rayo sungguh membuat aku terpana hingga mencetuskan idea utk n3 aku kali ni...


biaso la kan...da berkumpul anak beranak..segala lapis keterunan wat reunion,ade la sesi2 bersoal jawab kan...ade niat nak amik tahu,ade niat nak bz body..ade gak niat sekadar nak berbahasa-basi..*padahal takde topik utk dibualkan...taknakla dikatakan sombong kan...

maka, aku sendiri tak terlepas daripada soklan2 yg hazab mcm nak jawab soklan kubor....
here goes d list..siap buat carta lagi ni....


TOP 10
kenapa nak kena tggu raya baru nampak batang idong?
kang balik selalu kang, boring....



TOP 9
tahun lepas dapat..nape tahun ni takde duit raya???
*mak bapak budak yg sebok2 claim...yg anak2nya rileks jer aku ckp takde duit raya utk diorg...marahkan NAJIB...
die tak peruntukkan bonus utk weollzz..kang aku join PKR kang...



TOP 8
tolong pergi belikan ais bole tak??
potong stim btol nak layan tv...ehek,kire soklan gak tu kan??



TOP 7
ko pakai Baju raya tahun lepas kan??
SO WHATTTTTTTT???



TOP 6
ko tahu tak yg ramai da kawan kite bertunang kawen bagai??
ade aku kesah??



TOP 5
hanset ni bukan da 3 tahun ke ko pakai???anak buah aku pun da pakai iPhone tau tak??
shit~~perlu ke handset pun perlu dijadikan isu??



TOP 4
jib,nape tak datang open house kat umah aku???penat tau i masak2 utk u...
sorry la...time is tight la..raya ni aku jelajah satu mesia...
kedah--kelantan--n9...open house melodi raya pun aku rejek tau...




TOP 3
da lama kan ko kawan ngan die??
hongeh yo



TOP 2
bile lagi nak langsung ngan die?
nanti2 la..bawu abis blaja ni hah...rileks2 la dlu...



TOP 1
KE KO ADE CALON LAIN??KO CAKAP BTOL2???
erkk~~soghodak tat nenas lekat kat lobang tekak ni hah!!






7 soklan pertama tu aku bole tahan lagi....tapi d last 3 questions,btol2 buat tertekan...menjadi stress seketika sehingga aku nak makan pon jadi terbantut...air sirap rasa mcm air paip jadinya...

so,utk tahun depan,aku da bersedia utk menjawab soklan2 tersebut...or maybe kite tak raya bersama kerana aku maybe sedang bertugas..kite tgk la mkcm mana nati...tak lama..setahun tu kejap jer....jumpo laie taon dopan...

No comments:

Post a Comment