Saturday, January 23, 2010

n3 terbaru---mcm sial title~~




meh ajak satu kampong klearkan blog aku yg da macam tanah kubur ni~~


rizen kenapa aku tak hapdet blog??

1. takde isu. aku nak komen pasal bab bakar-membakar rumah ibadat tu tapi aku tak nak kena tahan ngan ISA..gile haper..sikit hari je lagi aku nak blah dari sini..elok2 keluar kandang babi ni,masuk kedai makan cina...

2. kepenatan dalam erti kata yg sebenar2nya...mental aku rabak dan perlu distaplekan...aceley, byk menda best yg jadi semasa latihan berkawad..tapi aku rasa better cter tu berkisar kat aku ngan kawan2 aku jer....sbg hint, ko penah dgr jurulatih kawad kaki tarik key Rossa nyanyi lagi Heyy Ladies...j/latih kawad lain sebok jerit BARISSSSSSSSSSSSSSSS SEDIAAAAAAAAAAAAA....j/latih aku. tarik key HEYYYY LADIESSSSSSSSSSSSS~~*fitam kejap..

3. menagalami sindrom jari jemari tetiba jer stop berfungsi bile aku nak menaik n3..bile aku sheck,kat draft bersusun n3 yg autosaved tak di publishkan....

4. mood yg tak stabil nak tinggalkan tempat tanah tumpah darah tercinta selepas 6 kali raya aidilfitri aku bersarang kat sini....

5. member comolot aku sebok ngan wedding preparation...hajat nak memaki-hamun beliau dlm n3 tak jadi menegnangkan yg maybe aku tak bole nak accept invitation beliau,maka aku berikrar utk berkelakuan baik...chik,hapdet la chik...pelamin ko kaler ape?mekap ko nati cap ape?menu nati ko tempah caterer mane?kat dewan ke kat hotel reception ko nati??

6. aku rasa aku nak berhenti menulis<---umpan semata2 agar kechik akan respon kat n3 aku kali ni...mesti kena carut punyer...

2 comments: