Tuesday, January 26, 2010

tribute to kak maria~~

kena ke tajuk n3 aku tuh??tribute tu bukan utk org da kena usung van jenazah ke???lantak la..inglish saya lemah..dimaafkan..

anyway,n3 kali ni saya*notice ganti nama saya digunakan?sebab n3 ni post khas utk kak maria walaopon saya tak tahu kak maria ntah sudi ke tak singgah bersemayam kat blog saya yg serba sendu ni...

kak maria,
ingtla lagi tak april 24,2004...pes time tu sy jumpe akak..slalu dengor name jer...along slalu mentionn namer jer...so waktu tu baru kenal kak maria ni sape jer...1 and half hour from rawang to sg besi,doesnt give us much time to know each other better..*motif nak kenal lebih2?? neway,saya rasa terhutang budi kat kak maria kerana kak maria sudi mengantor sy melapor diri ke ATMA...saya sgt gementar waktu itu....motif cter ini diungkit sebab last tem along balik mesia,kitorang ade la revival balik d day i was sent to ATMA...how irony life is,yang anto saya tem tu,yg berpasangan skrg da jadi single...ade tu yg berpasangan,jadi single pastu berpasangan then yg single-mingle nan sorang ni pon da berpasangan...





kak maria,
hari sabtu ni saya nak jadi kapten da...ingt tak budak yg kak maria anta dlu tuh,baru ujong minggu baru nak jadi askor seaskor seaskornyer...kapten katanyer

kak maria,
saya kenal kak maria melalui gambo jer....tem kak maria dtg semban ri tu,sy tak balik....but then,i was wonder jugak la nape along tak penah terlintas ati nak ajak kak maria dtg jenguk saya kat ATMA ni...maybe sy ni bukan brother feveret nye,maka saya antara org yg slalu missed segala aktitivit dalam kalendar tahunan beliau...

kak maria,
ujong n3 ni saya nak ucap time kasih,not only bcoz u sent me b4 but u have been a great buddy to Along...saya jeles ngan along..along selalu ade kawan2 yg best...so,time kasih yer...akhir kata,semoga berjumpa lagi...



neway,sape kak maria ni??




ni la org nyer~~

2 comments:

  1. TQ Jib for your powerfull thoughts. Congrats for ur graduation.

    ReplyDelete
  2. ur welkom..next time balik mesia,ring me...chillis on me,anytime~~

    ReplyDelete