Wednesday, August 25, 2010

Nak Meraih Follower

Aku tgk,so far aku ade 3 0rg followers jer..Dalam kepala tengan mencongak2 mcm mane nak dpt berjuta2 follwers..so that, kalau aku nak subscribe nuffnang nati,aku bole dapt duit dng mudah...simpan sikit2 wat belanja utk masa depan...perlu ker aku tegar meraih simpati korang dengan menebalkan muka aku yg mcm kulit gajah afrika ni mintak korang jadi followers aku???nehhi..bukan style aku tuh..*walaopon aku mampu berbuat demikian..

So, aku rasa beberapa langkah drastik yg aku pikir boleh menambahkan followers aku dgn mengepos n3 seperti berikut. Sure ramai yg follow blog aku sampai korang akan tak senang duduk jika tak baca blog aku..

1. letak gambar bogel <---langkah despret ni amat berkesan.tapi dosa tu aku tanggung sampai mati..isshh,dilema plak aku raser.

2. kopipes gosip2 hangat artis2 mesia <---kang kena maki lak ngan tuan punye blog..pon dosa gak ni...dilema gak..

3. pos n3 perihal betapa best nye idop aku <---giler??ko ingat aku ni aaron aziz..setakat askor yg duk kat kluang ni,ape menda la sgt aku bole hapdet???takkan aku nak cter kat korang yg soping di kluang mall tu sama feelnye sopping di Harrods??bapak bosan siol...kak tijah cter pasal nak beli popkon kat tgv seremban 2 lebih menarek..demn!

4. menyerang peribadi mana2 individu <---aku tgk ramai je org yg suke cter maki2 org ni..tapi so far, subjek yg bole aku jadikan mangsa hanyalah Techik..dan beliau sendirik bukan nye artis yg aku pk takde sape pon kesah kalau aku bahan2kan belaiu..lain la laki beliau...silap2 mau kena saman nanti...sape lagi nak kena maki ngan aku angkat tangan plis!!*dosa gak ni...sempit kubur aku nanti,,

5. cter pasal masak-memasak..kopipes je mane2 resipi yg available den aku buat2 cter yg resipi ni adalah warisan nenek moyang aku <---contoh,menu hari ni ade la Tempe 3 rasa..walhal aku senirik org kelantan...nenek moyang sgt2...menipu tu..*ye saya tahu..berdosa tindakan tu...

da puas da pk cam mane nak raih simpati followers ni..mmg sukar...so,ade idea yg lebih suci dan murni??meh la share...jgn kaya sorang beb...Tuhan x suke k~~

sekian.

1 comment:

  1. Cerite aje yg terlintas dihati rutin harian kamoo..cthnye jalan-jalan cari makan yg mana tempat kamoo pergi la..pastu wat muka xmalu pegi setiap page org suruh diorg follow kamu..

    ReplyDelete