Monday, August 23, 2010

tu diahhhhhhhhhhhhhhh!!



giler arghhhh!!aku hapdet blog siot...tetibe je kan...walhal baru kena skolah kan dengan Techik "budak2 je yg blog2 segala ni..."agenda die mengeluarkan stetmen tu aku tak baper nak jelas...namun yg nyata aku tak terkesan dengan segala hujah yg maha karut itu...suka la kan nak hapdet blog ke hape..bukan pakai bordben die pon...

ok,cukup utk carutan pada beliau..pasal misi dan visi aku start nak blog ni lebih penting...hahaha...pasal aku rasa cam cool jer....

aceley, 2 3 menjak ni sejak aku window soping kat beberape blog yg aku rasa kan menarik,membuat aku rasa cam best plak da....ade yg cter pasal current affair die..ade yg share pasal childhood historu die...ade yg cite pasal gf die...pasal bf die..*tak tahu la sape tuh...
ok2...meh kasi wamap dlu..b4 mata aku ngantok pasal skrg da pukul 4...baru pas sahur...bantal lak ade kat sebelah meja je ni...so,kite fleshbek jap da bape lame aku tak hapdet...maw makan 5 bulan gak la...last n3 pasal besday palie..bulan 3 dlu tuh...Ya Tuhan,kalau da ade anak,da pandai meniarap da budak tu....ade setengah da putus susu badan da..*tak tahu la anak sape tu...Techik,bile nak peknen??tetiber je ka???iklan susu ANMUM ke ni...

k k....back to d sory,wait!kat mane tadi??hah,misi dan visi aku stat blog balik....erm,kite cter lenkali..pasal tetibe teringat yg baju tak gosok lagi...esok maw keja meh....

sekian berita utk pagi ni....

PS:mcm tak santek je n3 ni kalau takde gambo kan??nah,amek ni...



sumpah...aku gugel I AM COMING BACK,kuar gambo ni...tak tahu,jgn pandang lame2 nantin kurus pahala poser~

No comments:

Post a Comment