Monday, August 4, 2008

hi gentle strangers...






we are about to become a new hit of the century.....haha.....jom kenal ngan 4 org desperate houmates ni...mohd najib yang pakai singlet kelabu asap tu...he is like a big bro to the other 3...nak makan, cari najib..nak masak air, cari najib...nak ape2,mesti kena najib la dulu...from time to time,aku karang lebih lanjut lagi pasal najib ni...
next is aufa..nak panggil ape??aku pun tak tahu nak panggil ape..sikit punyer banyak name manja die... abu,ali,ct,maryam,ella,ema....erm,agak ikut suker la nak panggil ape pun..sure die menyahut nyer...manyak menda bole di kongsi pasal die ni..tapi memandang nak bagi laluan kat 2 org lagi housermates utk di kenalkan, so aku simpan dlu citer pasal aufa...
yang bersnow-cap plak nazam...complicated..thats how to start with this guy..nape???banyak sebab nyer...n die bencikan kehadiran lipas dalam radius die pada jarak 5 kaki jejarian bulatan..ngan lipas pun nak dijadikan isu..see,how complicate he is??banyak lagi perkara2 yang akan dikongsi pasal die...(there is something about amy)...we will talk about this in one big-bumper issue..just wait for it..tggu la bile site aku ni da same glmmer mcm blog MRMANAGER ke, Saiful Bukhary tu ke...aku share ngan korang..that AMY could be one of the viewer..sape tahu...
last skali, kamil..yg baju merah tu..mamat putra jaya ni very mysterious comopare ngan yg lelain...aku nak tulis pasal die pun tak berapa nak tahu sgt..tapi,jgn riso..akan pasti aku korek-morek sampai dapat something yg best pasal die..utk skrg, die suker maen game....tu jer yg aku bole kongsi...

so, da kenal serba sedikit pasal kitorg...we are quit looking good right??some of us taken already...sape??figure 'em out la...

brand new day about to start...lets start freshhh..

X.O.X.O
desperate housemates...

1 comment:

  1. kepada 4 teruna mencari cinta,

    sesungguhnye korg mmg sangat kreatif and very inspiring tp peringatan tuk korg sume terutama aufa, nazam n kamil, tlg jangan kasi najib mencapub lebih2 n tlg pantau gambar2 najib yg nak dipost sbb xkuasa mata aku nih nak tgk gamba ala2 hero remaja xcukup syarat nih..jangan jdkan blog korg tmpt tuk najib mempromote dirinye itu...

    anyway, good luck to all of u..

    best wishes
    -fuzzy-

    ReplyDelete