Monday, August 4, 2008

today updates,,..

semangat nak update blog..rase kalu bole nak update every minits...tapi,memandangkan viewer blog ni bole dikira ngan bulu kaki nazam yang tak berape nak lebat tu,so aku update sekadar yang bole jer...

petang2 isnin ni mmg slalu nyer kitorg berempat tak berapa nak aktif sgt...kalu nak bersukan pun ikut suka kepala lutut...

every monday evening mmg takde kelas so,xtvt2 yg di buat oleh aufa ni mmg xtvt faveret ler...mamat ni tido jap jer..sat gi kuar la dier ngan xtvt yang lebih berfaedah... nazam punyer citer hari ni nak isap rokok sampai lebam...ade niat nak berjogging....tak sihat btol mamat ni..adik-adik:dont try this at home...

najib suppose ade kelas ngan en risby..langsung dibatal nye...n supposedly die poser hari ni..tapi dugaan megi cintan tak dapat nak di lawan..kantoi...esok2 la poser...ajak skemot...

kamil lak ptg2 kalu die tak tido,sohih die kat depan pc die..internet,ym,movie,game...mcm2 ler...bersukan??jap2 lagi kot...swimming ke?n lately,jarang plak die main skuasy..dlu b4 L.i kerap jugak la die usung batang raket skuasy..skrg??ntah mane die letak batang raket die pun aku tak tahu..ntah die tahu ke tak pun aku tak tahu....


What's tonight???nazam dengan penuh iltizam cakap nak study...susah la ngan budak ni..bukan tak yakin ngan housemate sendiri..tapi tgk la lewat mlm jap lagi..ape yg bole dibagitahu pasal nazam..study ke tak...harap2 study la...

aufa lak berkemungkinan besar study..aufa mmg rajin..antara 4 org kami,die la kaki study...sungguh2 plak tu...tapi study die slalu distracted by member2 ym die...aku sendiri tak paham..lepa 2,3 minit pegang buku,ader je member ym die ajak chatting...aku nak gak suh die promote blog kitorg kat kawan2 die..die mcm malu2 taik kucing..tapi takpe,pelan2 aku suh die letak kat shout out die...

kamil punyer agenda tak berapa nak pasti..die kena tgk mood die..agak die nak bergayut,die bergayut...pastu die dgn pc die..pastu aku sendiri pun tak tahu...jap2 lagi aku risik...

najib???berhajat besar nak menyiapkan assignment system design yang haram tak terusik lagi...banyak plak tu...lantakkan die..padan muka..saper suh tak siap awal2...last weekend bantai tido sampai tak hingat donia...n kalu ade sedikit progress kat assignment system,beliay berhajat nak layan satu movie...citer ape???kiter tanya die nati...

until then,
x.o.x.o
desperates housemates..;

No comments:

Post a Comment