Tuesday, August 5, 2008

midnite...

last update for tonite..keterujaan aku dlm dunia blogspot ni makin membuak2..walaupun pun aku tak sure da berapa ramai yg sudi singgah kat blog site ktrg yang tak seberapa tp pada sape yg singgah tu,timer kaseh la bebanyak...

so,hightlight for today,meh kiter check it out,4 org umat ni buat tak menda2 yang telah dirancang...kiter start ngan big bro dlu..pasal die kena jadi teladan...

tadi kol seploh najib nagn kamil pegi meeting utk projek system..soal jawab pasal progress task yg telah diberi...kamil ok..tp yg najib ni jadi lain hal nyer plak..da elok2 in charge utk bahagian clinical laboratory n water supply,sebok2 la nak buat pasal NBC protection..tak ke cari beban ke tu??so,dgn tanpa raser sekelumit pun rase bersalah bersarang di hati,aku suh badak hand over task pasal clinical lab kat mat hindon,awis..lantak ko la labu...

abis meeting,langsung ke hulu hilir..pengabisan nyer,bantai layan borak ngan aufa..agak cambest gak la layan ngan aufa ni..well,ikut topik n maser nyer..kekadang tu,datang sewel die yg tak tercapai dek akal aku,tak hadap gak nak melayan nyer....


aku dgn rase penuh minat melayan aufa citer pasal motor..

N ade gak gambor die suh letak...motor idaman kater nyer...saper rase motor ni cantek,raise ur foot...very hideous..tapi da hamba Allah tu minat..layan je la..

modenas dinamik
mcm nak promo modenas pun ader gak..tapi haram sesen pun tak dapat..



Nazam telah mencapai satu tahap yang baru dlm idop die..die berjaya belajar komponen dalam maser sejam...big applaused...ancorr....so, bole la kasi satu ombak besar kat die...sebagai reward kepada dirinya sendiri, die merelakan diri nyer bermain game....2 jam...korang pikir la sendiri..)....time belanjar bukan main azab aku tgk die nak kosetret..tp kalu main bole, lagi konsetret...mmg champion la nazam...




kamil???pas abis meeting tadi tak berapa jelas xtvt beliau...study
vibration rasenyer..bagus la tu...esok kelas vibration kol 8...prep la tu..kan aku da cakap,baguih dok ada sunggoh anak cik manap ni...tapi melihat pada gambar sebelah,korang dengan sewajarnya bole menilai,berapa lame sgt la die pegang buku vibration tu..aku yakin,serebelum die dan cukup vibrate ngan segala rumus dan derivation yg sepatah haram tak make any sense...


aufa lak ade kelas statistik kol 8.30 tadi...abis kelas seperti biasa rutin harian die yang tak berpe nak pekdah seperti berYM akan mengisi ruang waktu yang tersisa...sambil yg diberitahu seperti awal tadi,die ngan najib berbicara pasal hal motor...
dengan penuh perasaan die cter ngan detail pasal enjin moto..macam brader salesman jual motor yang terdesak nak capai target jualan bulanan die memperihalkan segala hal pasal motor..kalu mintak die terangkan pasal hukum termodinamik kedua tak selancar ni la plak..

berakhir la sudah hari isnin...tak de perkara hal yg menarik buleh dijadikan kenang-kenagan..tapi,perbualan aku aku nagn aufa tadi aku akan kenang sampai biler2..pasal aku raser lebih dekat dengan die apabila die berkelakuan seperti manusia..pasal selalunyer,die lebih berperangai seperti penjenayah dan perbualan kitorg takkan lebih daripada 30 sec..seriyes aku tak bohong...and of koz aku kagum ngan pencapaian nazam ngan kamil mlm ni...nazam berjaya break up his shell...walhal pencapaian die tu tak de la hebat mane pun,tapi bukan manusia seperti die tu,die sewajarnya mendapat sedikit kredit sebagai token penghargaan..

Tuesday is coming..meh sesame kite nantikan chapter baru 4 org desperate housemates ni...

x.ox.o
desperate housemates..

No comments:

Post a Comment