Tuesday, May 5, 2009

feeling aku di pagi ni....

BANGUN pagi hari ni disulami ngan satu perasaan yg sgt sensasi...tatau nape..pas je pulang ke bilik kol 7 pagi da takde rase nak sambong tido balik...pinjam lapton tn Padil jap..donlod lagu 2 3 das kat utube...sekarang,telinga ini menuntut hak utk dicucuri ngan lagu terlanjur cinta..feeling berdosa jap pasal lame da telinga ni tak dicucuri ngan ayat2 suci qur'an nul karim...yg kat rodeo pacha ngan rossa...yg kat aim bebaru ni rossa duet ngan faizal tahir....feeling sekejap teringat kat agnes monica...

pastu belek2 paper online..takde cter yg besh...nak highlight kat sini pun rasa mcm buang karan jer...sebesar2 alam tajuk pasal MAR REMPIT...aku tatau la mcm mane minda org melayu nak berkembang kalau asek2 cter pasal mcm ni jer yg org paper nak ulangtayang... ujung2 sAlahkan didikan ibubapa,guru2 yg tak btol...ujung2 salahkan kejaan tak kuatkuasakan undang2 ngan ketat..feeling budak form 5 tgh amik exam karangan bahasa melayu spm jap...y not tak tembak mati jer mat2 rempit tu???tak pun tgh sonot2 diorg merempit tu, ajak polis2 skali merempit..pastu buat terjahan kuda kepang patah PINGGANG dari belakang moto tyme diorg galak memeras pedal minyak..biar tersungkur agar bibir2 mulus mereka comolot ngan jalan tar..baru taw minyak tar tu rasa minyak masak ke minyak urut....feeling inspektor mazan jap...

jam dan melepasi kol 8.30...mata still stim layan tenet...bunguk..slalu takde masalah nak layan tido...ni mesti sebab nak tggu donlod aku yg tinggal lagi 47 menet ni...lahanat nye line tenet..slalu laju jer...pagi ni lambat cam siput babi patah kaki...feeling apon jap..hikhik mati la kena cerca curik ayat org....

wait..baru tingat,mlm tadi bajet nak kemas bilik aku yg da macam bilik jalang ni...da lame seh tak kemas bilik...feeling maid in manhattan jap....donlod aku tinggal 4 minit jer lagi...tadi 47 minit..skrg 4 minit...tenet pun da reti nak perkotakkatikkan aku...musibat nye tenet....ok2 da nak stop dlu..makin karut aku menulis makin jauh aku tersasar dari kesimpangan....

No comments:

Post a Comment