Saturday, May 2, 2009

cemasssssssssssssss~~~

n3 ni hapdet tat kala bebaper jam je lagi ambe akan amik paper internal combustion enjin....motip hapdet blog???yea...bile aku google advantages of 2-strokes engine..ujung2 die kuar menda lain..demin meneruskan kelangsungan idop aku di depan komputer ni, terus sign in .... n dtg lak idea melimpah ruah ke ruang saku kepala ni utk menulis barang sedas 2 ape saje yg terlintas di benak fikiran yang da tepu utk menewuskan usaha murni nak jawab exam jap ag.....

motip n3 ni???nak bagi aku tawu di masa depan bahawa ape jua sekuen nye nati result aku tu, aku hawus tewima dengan gagah dan teguh berdiri....



lembu lumba-lumba??pelik..nape ikan dla air, org panggil ikan lumba-lumba.. tapi lembu yg kat padang ragut australia tu org panggil lembu jer....erm,wonder plak raser nye..meh kite pk bersama-sama...meh....kite jadi lembu jap...


bebaru ni jumpe autie saroji...2 3 kali aku terteleng...

aku: antie, mana pigi?suda lama tada nampak..

auntie saroji: sini juga ada. hari2 maw kasi cuci sama iitu sana-sini.

aku: ko jgn nak tipu arr.semalam ko ade?mane ade..semalam kan hari buroh...org semer cuti..

auntie saroji:hari-hari aku sini kerja..tadak cuti...

aku: gasak ko la aci..




ni ke auntie saroji??meh kite renungkan sejenak...






ok..cukup kat situ...



pasal donlod taylor swift aku baru sudah siap....
air mata ku di atas gitar kapok...


santek ke taylor swift kalau nyanyi mcm ni..schweet nyer....











i fake my smile so that drew wont see what i want..what i need...





p/s: padil baru balik dari exam..habis sudah 4
tawun die belajar...shet...jeles...

1 comment:

  1. eh pakcik...aku dah abis blajar, ko tak jeles ke? btw, buang air mata and blog space aku je tribute tuk ko...konon under construction la sangat...neway, LUCKS!!!!

    ReplyDelete