Thursday, May 28, 2009

blog...

1.ni blog aku..dlu 4 org...skrg akunye sorg2...suka ati la nak tulis,post n3 ape pon....

2.setengah org suke berblogging utk cerca org mcm org ni...mcm org tu...ade yg suka bersajak bagai...suke post review pasal wayang movie yg diorg tgk...aku??aku suke tulis menda yg aku rasa suke nak tulis...mane yg aku tak tulis tu,makne nye menda tu tak best....well,ade gak menda tak best yg aku post....so,ni hak individu...

3.aku nak beli internet switchband...bajet nak guna umobile....maseh berpikir2....pasni nak blaja buat duit guna internet...

4.aku sedang bertimbang2 utk memprivate kan blog aku...sesape yg aku invite tu,nasib korg baik la..sape yg tak kena jemput tu..mampos korang la....byk lagi blog yg best korg bole baca....blog aku ni aku nak share ngan org2 berkaitan jer...

5.aku berikrar nak tutop blog aku ni hanya bile navigation kat blog aku ni cecah 3 juta....amin...

6.aku akan memastikan blog aku ni antara 100 blog yg popular di malaysia menjelang tahun depan....

7.memperkemaskan cara penulisan n tatabahasa...maybe,maybe aku nak menulis dlm english...aku nak perez hilton pon bole follow aku nye blog....


sekian post aku kali ni...hahahaha....

2 comments:

  1. cane nak jadikan ur blog among top 100 if you decided to make it private?

    And on what jurisdiction make you want to turn it into private blog?

    I think you have all credits to yourself being a secretive (very privacy) person...am I right?

    ReplyDelete
  2. Bagusss tinggi cita2...
    Keep it up..

    ReplyDelete