Tuesday, June 2, 2009

i'm quitting writing....

Salam goodbye to oll my readers...
aku at first berat nak buat keputusan ini..
tapi at some point,kite kena tinggalkan sesuatu dlm life ni n move on....

dlu2 buat blog ni bajet nak popularkan 4 eskor desperate housemates...
n it changes literally,everything dlm blog ni all bout aku....

ade yg suker..ade yg tak heran..ade yang tunggu bile aku nak shutdown blog aku...
aceli,ade gak terpikir nak change domain link aku ni dr roomfivenine kepada najibnasir or najinhensem and wat not....tapi,bile aku berpikir2 balik,rase nye ade baik aku lepaskan terus....

contoh2 insan yg da mula stop domain memasing adalah adik aku sendiri..die dlu rajin blogging...tp skrg da berenti terus...n ade la 2 3 org lgi.....aku pun rasa nye malas da nak berblogging...

kekdah nye gini,zaman interenet takde org tulis diari jer...so,diari ni mane ade org bagi org lain baca.....tapi skrg lain lak...

aku penah jadi ketagih baca blog org.....aku senirik wonder nape begitu takjub aku mengikuti blog seseorg tu....ade ke lifestyle die sgt menarik.....tidak....gaya penulisan yang menarik??ok la,...ada yg menghiburkan....ade gak yg macam sampah....

so,nak amik kesempata kat mereka yg penah tersinggung ngan n3 aku...veri sori....
n kepada rakan2 blogger,selamat maju jaya....

cita2 aku nak mencapai navigation sebanyak 3 juta tak tercapai....yer,aku mmg mudah berputus asa....

sekian...i'm sorry goodbye...

No comments:

Post a Comment