Saturday, June 27, 2009

malam minggu yang layan...

malam tadi aku kuar ngan nashriq,fariq n apisz....kuar kol 6 ptg..singgah pasar malam jap...cari dadih,mee rebus...pastu terus ke kedai makan...having my fine-diner...wat do we have????siakap stim,ayam halia,tomyam,sotong-udang goreng tepung,telur bistik,telur bungkos,kailan....4 of us..it's cost us 77 hengget...ok la...gaji baru masuk meh...so malas nak berkire ngan perut ni....mmg lapor giler....da bantai segala lauk pauh ngan aie epal ijau laici,perjalanan di teroskan ke mines....org lain pakat mengondong ke kelumpor,weolls ke mines...motip??nak tgk transformer...da sah2 semer cinema full-house..merasa la aku wat scene kat kaunter tgv tadi....bile da takde wat menda,langsung menuju ke bowling...main sedas...dijuari fariq..aku?no 2 sajork....abes bowling,aku langsung ke tempat snuker....pes taim ni main snuker...tapi,dapat gak goal 2 bijik...vangger....tepok tgn kat diwi-sendiwi...so far,aku mmg puas ati la...walaupon life aku agak suck 2 3 menjak ni,merasa jugak aku treasure sesuatu yg aku baru endure dlm life aku...n aku rasa aku da ketagih ngan men snuker ni...walaupun aku nak bajet hit bola putih tu pun terkial-kial lagi,merasa jugak la jimmy white shuka kejap....

k la,nak main daun terup jap....hahah...tak judi ok...suka2 sajork...

esok aku nak tido jer.....

3 comments:

  1. hamboi....lupa la tu sushi king akak...

    ReplyDelete
  2. akak,sushi king tu kire burn la...
    motp?ko kan da keja....
    ko pegi makan sendirik....

    ReplyDelete
  3. kira burn ke kalau janji tuh dibuat 3 thn lepas? ni la orang cakap, melayu mudah lupa...huhu

    ReplyDelete