Wednesday, June 24, 2009

bersiaran dari bilik Palie...

Petang yg aku rasa sgt sang2...mati la rasa mcm nak pitam pon ada..just so u know,aku skrg ade kat umah baru..so,agak berabuk sket la blog aku ni...aceley,atkde menda pon nak di shary2kan...just nak hapdet..mati la kena panah ngan kechik kalau hapdet takde motif segala...

anyway,alang2 da signup ni..nak buat ucapan sket..kat org2 ni...





along---hye dear,how are u??tak dgr pon cter pas balik ke riyadh..hopefully u're doin great there..missyah..i mean really2 miss yah....

palie--sori lie,gua ceroboh lu punye komputer tanpa ijin...gua tahu lu tarak hal punyer...

kechik--ko sokong la org yahudi tuh...nati berjawab la ko ngan mangsa2 keganasan israel kat tebing gaza tuh....jgn harap aku nak back-up...n jgn ckp aku tak ingtkan ko...

lindut---biler nak mencemar duli kat tempat aku nih???

auntie saroji---amma,wer r u nau???

tengku---lamo tok napo demo loh nih...

die---sori wak..lama tak kontek awk...bz saya tak menentu...

ok.sehingga ke temu lagi...

2 comments:

  1. amboi...mulut tu nak kena jahit ke? ni sapa yang sapot yahudi ni? yang nak g shopping kat negara2 yahudi tuh, aku ke? jawab sket!

    ReplyDelete
  2. ala chik..baru jer pasang niat nak soping2 kat negara2 zionis tu..kire odsa aku tak catet lg...
    bole ke mcm tu?

    ReplyDelete