Sunday, June 21, 2009

persan sgt berbaur...

Assalamualaikum...
at this point,wat i feel inside is total eclipse...once i feel excite n next i feel like deep-schik...
mmg konpius....just so u know, i just made avery big decisions in my-whole-next-10-year-life...
i dont wether i just pull my head on the the thick-breakable thread...wah spiking senapas...
letihhh...jom borak in bahasa bonda lak...

i've been meaning to share with my frens that my life is total different for next few months..for example,tu diahhhhhhhh spiking lagi....well,neway maksud hambe aku sgt sebok military yg sgt3xx meletihkan..kalau bajet nak mesej2 aku pas kol 10 setengah,jgn la harap aku nak reply...aku da melingkup atas katil da..merasa la korg hangin anta mesej tak berbalas...harap maklum...

so hari minggu, buat ke sekian kalinyer aku akn pindah umah lagi...hopefully dis time around is the last one since aku pon da nak blah da dari sini pasni...bile gua maw berambus pun aku tak tahu...da mcm akak kris dayanti pose menghitung hari....

pas abis kire hari2,saat2 aku kat kubang aku bergolek ni nak kena start prepare mental n pizikal lak...gile kaw...my future prepares me something that aku tak penah imajin yg aku akan jadi...

dlu kecik,bajet nak jadi posmen mcm pakcik majid...rasa mcm best je anto2 surat kat umah urat..yg paling aku exccite nak jadi posmen dlu motipnye sebab nak dapat gelang getah yg besor gedabak yg dibuat ikat bundle2 surats tu...kaler2 lak tu...rasa mcm hebat....tapi sekarang da abis belajor enjeniering ni merasa la hajatnye nak jadi jurutera...masalah nye JADI JURTERA KE AKU NATI???????



ok stop cter pasal cta2 yg tak kesampaian dlu...nak cter current faveret aku dis days..aku b4 tido mesti pasang cter kuch2 hota hei....

ni semer dak hapis nye pasal...aku nampak die donlod cter tu kat utube..maka gighla la aku tgk cter tu dgn part by part...tgh layan lagu yg sedap tetiber je part abis kena sambung part berikutnye...tetap enjoy watching d movie...

ni cter time aku form 1..cterni tgh fight ngan titanic..kire jack n rosie ngan rahul n anjali...time aku skolah budak village..maka cter org sener berangan nak jadi rahul n anjali mmg bernaharajalela ler...aku???aku dak baik..n urban..so, aku layan cter melayu jer...kalau ingt2 la kan,time ntv7 baru je nak naik..mak byk la cter melayu yg aku rasa sgt best....time itu la wardina saffiyah yg ala2 wanita jahiliyah kuar tibi...aku da start berangan nak kapel ngan awek mcm wardina..

maka sehari2 aku time tu tgk citer melayu je la..n cter yg aku ingt sampai ke hari ni cter

ROMBONGAN CIK KIAH
KE SUKAN KOMANWEL



*SAYA BUDAK KAMPUNG


No comments:

Post a Comment