Tuesday, June 30, 2009

aku racist ker???

salam..meh la aku stret to d point....ri tu,hari ahad..aku ke sg besi...kuar2 ujong2 minggu....nak dipendekkan cter,aku nak potong rambut..ade la KGR mutusamy(bukan nama sebenar pasal aku tak tahu nama kedai tu hape) ni...di punyer servise ti biase2 jer..takde la canggih mana pon..hajat ati mmg nak singgah kedai mutusamy tu jer...


tetapi,*tetiber je asimilasi kemelayuan aku datang menyanggah...aku tetiber je rasa bek aku gunting rambut kat kedai melayu...datang la seru roh dasar ekonomi baru segala nak mengenangkan ekonomi bisnez org melayu yg suam2 cagu kuku tuh....sape lagi nak tolong bangsa sendiri kalau bukan diri sendiri..tu diah..sungguh racist....

nak dishort cut kan lagi,pas je abis gunting rambut tu, aku rasa mcm nak mer5acau jer..motip??akku tak puas ati ngan servis yg aku dpt...mcm *kimak....budak pas skola nak lapor pkln lagi smart rambut nyer...rambut aku??

pas puas aku meracau bagai,perut rasa lapaor....tetibor jer perut meinta2 tosai jantan...terus aku masuk satu kedai berbangsa india yg aku tak persoalkan status agama belaiu...Islam ke,hindu ker...malas da aku nak isukan....

so, persoklan nye skrg....ADAKAH AKU RACIST SEBAB AVOID KEDAI MUTUSAMY???
motip aku makan tosai kedai india??

No comments:

Post a Comment