Thursday, June 18, 2009

bila ada masa ni.....

ASSALAMUALAIKUM....

Kinda relief jugak la bile first n3 pas aku decide nak blog ni ade gak respond....ni yg shemangat nak berkarya balik ni...walaupun kena petir ngan kechik...kena santau ngan zaza, tetapi itu la yg menjadi penguat utk aku terus berkarya...so, my frens,keep on hamun aku..so that aku tak luper daratan...aku berikrar aku akan terus tegar menulis...walaopon n3 aku yg mendatang hanya sampah semata-semata2, tapi aku tetap kental menulis...


*tq for the pulitzer academia...



remeber tak my along yg taja aku minyak wangi sebotol...i mean 2 botol...hajatnya nak sebat 3 botol..tapi 1 lagi da kena sedekah kat abg aku, merasa 2 botol je la....balik mesia baru ni die langsung ke ostrolia...well, from my point of view, ostrolia tu takde la SALLEH mana pun...sebab ko menapak jer 3 4 langkah, da ko nampak org berkulit sawo matang....ingtkan org pribumi ostrolia...tapi org melayu kite ni jugak....



*jgn salah konsep ye org maori ngan org melayu...mati la racist...


tapi merasa jugak la feeling2 nicole kidman....ye la,bile tgk gambo2 nyer itu, merasa jeles sebab along aku tu da separuh hemisfera bumi ni die da jelajah...aku???satu malaya ni tak sempat nak mencemar duli...so,aku pon da bertekad,at least,semer tempat die pegi aku kena gak pegi....matila mana nak cekau duwit...



*kanggoaru tu jugak yg paling cantek...




si tuti ni sungguh beruntung dapat bonda yg sungguh loaded..kechik2 lagi da merasa peluk koala, anak kanggaru..aku??besor die ni dlu,sebok cari ikan gapi jer dalam parit jer...pes time ke kl pon time anto along ke HUKM dlu...nak jadi misi kata nyer....



*matila tak taw anak sape ni..yg penting bukan aku...




nati la bile aku doh besor,doh kayer,doh byk duwit...
time tu merasa la aku nak shopping2 kat





taknak jadi mcm org tu...so fond of tesco..tak tawu la ade ape kat tesco tu....
nak kata die tu duta tesco pun tak...
jgn kata tesco,mydin pon belum tentu nak...
kang aku ckp ko MINAH KAMPONG
mula la ko sentap~~


*makcik2 je ke sini




tu die,merasa la ko kechik kena bitch-slap ngan aku....
maka aku pown....





*berlari ke langit..mati la kena sumpah ngan kecik nati..

7 comments:

  1. eleh...ko hengat m&s (marks and spencer) tu gah sangat ke? boy kata, kat london, m&s macam taraf reject shop jer...orang mesia macam ko je yang tak sedar diri...koserr mak tau melayan angan ko...kampung girl? hallo, kalau aku kampung girl, aku la kampung girl paling letops tau...duet gi dating pon sangkut-sangkut lagi, ada ati nak bersopping satu donia...at least akak ni kan ada duit tau nak buat blanja kenduri kawen nnt? ko? non adooo...hahaha, amik bitch-slap aku plak...sentap? eh, gurau2 je la dik nun...mau kene tampal kat dahi nnt...ahahaha...

    ReplyDelete
  2. boi saje jer nak jg ati...mati la die nak cter betapa gah nye mark n spencer tu..ko merasa tesko jer...neway,tetap taste aku up sket la dri ko...

    ReplyDelete
  3. ello, tesco ngan M&S, besau tesco lagi tau...siap branch merata2 tempat...M&S? so 2000-late laa...aku tak citer lagi taste Giant and carrefour aku kan...mati terbakar nnt ko...tesco-tesco mak pon, cincin I beli kat Habib tau...ouch!!!

    ReplyDelete
  4. wait-wait...pintu kayu hati? What the tut!!!

    ReplyDelete
  5. Beli 1 barang di M&S sama macam 1 trolley brangan jenama Tesco. Mind my word, anak I pun pakai shampoo Tesco. Tajaan Duta Tesco

    ReplyDelete
  6. fuzzy--cincin habib pun takkan la nak pukul canang satu kg??tiffany lain la cter..

    along---tuti pakai syampoo cap tesko,mak die merasa syampoo memahal...adil kan??

    ReplyDelete
  7. ye la...sometimes orang nak beli cincin kat kedai pajak Ah Lau pon takde pitih kan....wajiblah aku canang.... =)

    ReplyDelete