Wednesday, January 21, 2009

bile belek2 hp,ternampak lak ado beberapa keping yang aku amik tatkala keluar samapai tak ingat da kat menda2 lain...
.
.
.
.
.
.

yummm..yummm...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ape ni???


.
.
.
.
.
.
.
.
.

yeah,cantek di situ,fries aku die tibai semangkuk,die mamah seputung,pastu die mamah lagi seputung...cute sunggoh perangai..macam syaiton...

nama: ntah la anak sape..
umur: 2 tawun setengah
bangsa: tionghua
hobi:tibai makanan org..

waktu makan lasagna hari tu, aku punye next to this one happy family...mak die malas nak masak kot hari tu, tu yang diorg makan kat luar tu..lagipun mak die nak cari baju raya utk anak2 diorg raya cina nati...heran,walhal mak die kabor yg diorg tak sambut pasal atuk nye budak ni baru je passed away...(sipa tahu tu..macam mane aku bole korek info sampai mcm tu sklai)...alah,budak bukan taw ape...

nak dijadikan satu citer,baru je aku nak menyantap lasagna yg seida terhidang, datang la budak ni mengedeng2 mcm nak mintak aku belanja aiskrim..aku pun offfer la aku nye fries...die hambek...mak die mula macam marah kat budak ni,tapi da dasar budak2 umo 2 tahun setengah, pengabisan nye budak tu tak makan saman gak...bermula dgn fries,budak ni mengept aku ngan lebih erat..tetiba die pagut kepala aku..die peluk aku macam aku ni ayah die..siap senyum.,..mAk die tercengang...nak larang?makan saman ke budak ni...aku pun bior kan la...haha....bermula la adegan aku melayan budak tu...n aku tgk mak budak ni pun baru la bole start makan ngan tenang...pasal anak die ade ngan aku....aku lak yg terganggu ngan budak ni....tapi,kalu budak comey cam gini, aku layan jer....siap ajuk mcm teddy bear kat baju die..huhu..terserlah ciri2 kebapaan aku....tetiba datang seru nak ada anak dgn lebih cepat...argggg,terserlah lak kegatalan aku disitu...

the point is, tu la lunch aku yg paling best!!!melayan kerenah si kecil yg macam2....tgk gambar kat atas, die siap nak duk depan aku....bagoih dok ada sunggoh budak ni..mula mak die mcm larang..tapi pengabisan nye dibiarkan...da budak tu nak duduk,ko duduk je la....bole la aku melantak lasagna aku ngan lebih selesa....

sambil makan sambil borak ngan mak ayah budak ni....bla bla bla...yada yada yada.....
abang nye budak yg berumo 8 tahun ni tertib jer budak nye..makan jer..bile da abis baru aku dgr die cakap ''wen i grow up, i want to be an engineer"...waiseh,budak zaman skrg, bijak sana sunggoh..waktu aku umo die, yang aku tahu nak jadi polis angkasa gaban, perkasa baja hitam n nak jadi mcm ultraman taro..shittt pengaruh jepun...nasib cter2 ni bukan produk israel....

siap2 nak sudah makan, sempat la aku pesan kat budak2 ni...haha...walhal waktu aku kecik dlu bukan dgr kata mana pun...huhu....

best sungguh lunch di pavilion...hujung minggu ni pergi lagi....

4 comments:

  1. baek bli makanan d kedai yg halal, dan lunch lah d mana2 kedai makan apek..mesti dpt jumpe ramai anak2 tionghua lg..;D

    ReplyDelete
  2. ahaks nampaknyer aku kena kumpul duit ade org mintak sponsor slh 1 hantaran nih!

    ReplyDelete
  3. mmg da tu kena sponsor..
    tp kan lagi best kalu ade org yang bole bawak baby kat seremban tu..rumah tu sunyi la..da lama tak dgr baby memekak..*hint2x

    ReplyDelete