Wednesday, January 21, 2009

rabu?kan best kalu hari rabu ni hari ahad...

cicak kecik tu datang menghuni gelas milo aku yang tak berbasuh...
teringat kat dia..da makan ke blom???sob3xxx...mintak2 die da
makan...shittt...(sialan punye cicak)...

pagi ni baru berajat nak settle 2 3 menda...pengabisan nye tersadai jugak aku kat depan laptop...
ciss...palie sure marah...lie,kite jupe prof petang ni ok..da la aku dalam probation hari ni...anytime jer ade nak ambush..maut aku kalu kantoi...

tetiba perut lapar...konsetret da start nak terganggu...tiada sebarang sumber nutrien yang berkhasiat dalam lokus 50 meter dari aku skrg....shittt..kenapa mesti lapar skrg ni...
hujung minggu ni kena makan lasagna la macam ni...


2 comments:

  1. sila pangjangkan diameter lokus ke 10ribu batu nautika plak..mungkin bule jumpe protein2 ikan paus maupon jos ;D

    ReplyDelete
  2. kalu da panjang sampai cam tu,mmg la byk..
    tp kalu da mmg malas,dapat makan angin je la...

    ReplyDelete