Tuesday, January 20, 2009

Jangan pernah berubah

bukan malas nak tambah segala jenis accecories yg bole memberri kesan yang lebih gempak maximas tapi the masalah is aku tak cukup kreatif n cukup buta kayu dalam bab2 blogging ni...takat tulis sikit 2 reti arr..nati2 aku pandai arr...mak izti kena arr ajor macam mane..aku mmg sengal bab nak nak cantekkan page aku yang cantek sikit je dari pamplet MLM yang aku jumpe dlm masjid kat sg besi baru ni...j

n sori ler, style penulisan aku gak cam boring sket...aku rasa intermidate bile aku terjah beberapa blog yang lebih tegar..cara penyampaian yg lebih kelakor...kalu ade la pertandingan RAja Lawak Blogspot, mmg da lame da blogger2 seperti fungus, kak peah, akan jadi johan...(sekadar promote beberapa blogger)...link aku dapat dr izzti...nak lagi sensasi bole la browse diva paling puaka kat Mesia ni, Anak nye Ali. gaya bahasa penulisan empunya blog ni sikit punye canggih...naik srrreeemmmm kalu baca die belasah sape yang die tak suka....n sape yang nak baca hasil penulisan blogger yang agak deep, korang pegi la page minah ni...sape?ntah...SOWWK, sebab die ni main tulis je ape yg die rasa nak tulis...sakit perut, die canang dlm blog die, bf wat muka toya kena ajak pegi midvalley pun die karang satu n3 kat blog die...n bamyak lagi blog2 yang lebih cambest dari blog aku yang ADo..(pinjam ayat2 keramat anak pak ali)....

needless to say, kalu rasa aku punye blog bosan n bole mengancam mane2 peribadi pembaca, sila blah dari page aku ni dgn kadar yang lebih pantas...

hahaha...

5 comments:

  1. kehkehkeh...itu namanya hak bersuara..

    ReplyDelete
  2. ahaks..aku xtau nape ramai sgt kata aku terer IT and cyber nih contohnyer de,rumate, along n ramai lg r n terbaru ko agent G,,semua pakat mintak aku ajor..n skrg mau citer ma aku da jd designer tetap untuk santai cafe..semua yg berkaitan adalah hasil kerja aku..walopun selawa design yg designer bertauliah buat coz aku kn biologyst..ahaks..

    ReplyDelete
  3. aku bg tips skit jek..kalo nk tmbah ape2 yg ko bekenan bila tgk kt page sesape..ko klik jek menatang tuh..n buat la..bila nk add kt konyer page lak..ko g kt edit template n add a gadget,,add la html nyer..n ko paste jek css code yg ko dpt kt ko baru lps copy tuh..ahaks..phm?

    ReplyDelete
  4. ler..macam tu ke..
    sengal sungguh....
    jap2 lagi aku try..

    p/s:jgn la perasan sgt izzti weh....

    ReplyDelete
  5. izzti x perasan, cuma dia mempunyai perasaan menbantu..hokeyh??

    ReplyDelete