Friday, January 16, 2009

minum milo bole jadi kuat ke??

salam semua..aku jadi kelu bisu mcm mana nak teruskan blog ni..n3 yang macam mana harus aku post memandangkan semua 4 mangkuk tingkat desperate housemates semua da seperately tinggal kat rumah yang berlainan...

ade satu komentar seorg pembaca blog ni bertanya,WHAT WILL HAPPEN WITH ROOM5-9?? terkedu untuk menjawab soalan yang bertaraf ujian mid sem tu....NTAH ARR.. tu jer yang mampu terucap..bila mana baru aku aku jeling2 blog2 org lain (xtvt ni da lama aku tak wat rentetan kesuntukan masa)..datang rasa semangat nak berblogging..

bukan ape pun sgt yang diorg post..tp cukup mengiburkan..mcm satu terapi..n rahsia utk menarik minat pembaca2 membaca blog yg aku tulis ni adalah dgn post n3 yg pendek2..so,for now thats all..

apa kena mengena tajuk n3 ngan post n3?
ntah...bodo nye bokbong...

1 comment: