Tuesday, March 24, 2009

aku kena cerca hanya kerana die rasa die lagi cantek dari aku....

aku sedar yg aku serba-serbi
kekurangan tapi ni bukan satu lesen
utk ko meletakkan taraf jauh lebih rendah
dari ko pasal taraf ko tu belum tentu lagi tinggi sgt pown...
kite sesama insan..sama2 khalifah....
sesama ade kekuwangan...
sosedar la kekurangan diri memasing....

dont waste ur time critizing me..
keep the stupid thought for ur own sake...

p/s: cantek tak bahasa aku mencerca org??
so kechik, tak perlu la nak raise ur voice...
ni la satu cara yg jawuh lebih positif

3 comments:

  1. owh...sekarang nih baru aku perasan...ko la pak guard yang herdik aku tuh ye?

    ReplyDelete
  2. oh ye...kalu entry ni ko tujukan kepada aku, aku nak tanya ko sket.pernah dengar x ayat ini,"kalau ko nak org hormat ko, ko perlu hormat org juga." kalau ko sumpah seranah aku and expect aku cakap elok2, forget it k because u'll do the same jugak kan?

    aku sentap???yes, definitely!!!!

    ReplyDelete
  3. biasala...sindrom setiap bulan....:)
    sibbaik bukan tuk aku!!!

    ReplyDelete