Tuesday, March 3, 2009

edisi bumper bulan 3...

SAlam to each n evriwan...i was waiting for cter at tb3 aceley..
so,take dis opportuniti to uplod sm pikcer...
i hope dis piccas will tell d stori themselve...







how messy my life is now?u can from the table presentation...notice a bundle of dvds??
neva got chance yet to watch them...frens dvd consists all of the 10 seasons...












harap maklum..
ini bukan scene kepada sebarang kejadian jenayah ke hape...
menurut hasil ujian dari makmal forensik, kesan tompok itu bukan nye kesan darah atau air mani sesape...keputusan rasmi kepada ujian tersebut masih lagi di periksa...










gambor ni bukan di ambil dari mane2 butik kat pavillion atau pon pasaraya hari2 ...
ni adalah hasil laundry aku yg tertangguh sejak 8 tahun yg lalu...
patah pinggang nak gonyoh sme baju ni...huhuhu....











me n my betty..sure ade readers yg windu kat betty kan??
pompuan ni skrg da di anta ke habitat asl..semenjak mengenjak ke zaman remaja, miang betty semakin meliar..keja nak menggigit org jer...mumy anta balik kg..dgn garapan akan ada jantan yg die bole gigit..wah,da bvesar da betty aku...














aku nak cari kontek lens yg sama kaler ngan mata betty..
england optikal ade jual ke tak???


















hp zaman nabi ini menjadi pengganti kepada w38oi aku...
sesia beli hanpon mahal tapi manja mcm kuark2 dlm tempayan..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



ayarkk..mula malas nak upload gambo ni tapi upload gak..ni gambo time aku nak minta jadi casting kepada sequel cter comolot...kucai yg promote cter ni dan sarankan aku memohon..
dapat??hotak die...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



penutup pada n3 kali ni adalah pose aku memanja tepi katil...
peace~~~

No comments:

Post a Comment