Sunday, March 15, 2009

ujung minggu yg macam celaka..

letih...

fedap...

stress...

tension...

amarah...

aku nak marah org tapi tak taw nak marah kat sape..
aku lapar tapi tak dapat nak mentekedarah selera tekak yg aku nak..
aku letih takde sape pun nak tolong kurangkan letih aku tu...
aku tension takde sape nak kurangkan masalha ku ni..
aku stress takde sape pon nak iborkan ati aku yg gundah...

ku simpan kenangan cinta bersamamu..
ku sangka kau jujur rupe nya ko bersandiwara...


tetiba ade iklan di situ....teringt tyme melalak
ngan skemot smlm...walaopon gigih berebut mikrofon
still tetap semer hepi..ditambah waktu bertrio bersama
padil untuk melangsungkan
lagu ape saje nyanyian kru..aku sedar mulai detik itu
yg aku sama kacak je ngan yusry...sahdu sunggoh bile dapat
meluangkan masa di bilik karaoke tanpa umat manusia
yg penuh sendat memnyemakkan suasana..
usaha aku untuk menarik tinggi suara tatkala
menyanyikan lagu black dog bone ternyata membuah
kan hasil...kerana pitching bukan setakat ke laut...tapi
da siap merentasi ke selat inggeris...

hari ahad lak...gile ko..pokol 6 lagi
org paling besar kat tempat aku ni da
mai gerak...setelah kantoi tak turun ari
sabtu, rasa kepercayaan org terhadap aku
da makin luntur..gile tak luntur...
MANA NAJIB??persoalan oc btn da
menjadi bukti kepada penyakit idle aku
skrg ni...ni la bahana bile tersalah memilih kawan..
ZAI n SKEMOT menjahanamkan idop aku skrg
berkawan mcm mereka ni seperti berkawan
dgn dadah...ye,aku ketagihan skrg...
dan perlu diubati...aku nak jadi contoh kat adek2...
pasal ramai jugak da adek2 yg berani membuat
pandangan yg berbisa bile terselisih ngan aku...

awas ko adek2!!!!

3 comments:

  1. [Quote]ZAI n SKEMOT menjahanamkan idop aku skrg
    berkawan mcm mereka ni seperti berkawan
    dgn dadah...ye,aku ketagihan skrg...


    Ni lah manusia akhir zaman...suke memblame org lain...bile nak insap nih agent G?

    ReplyDelete
  2. aku pun mengharungi hujung minggu yang bosan..sakit ati..lapa..kecewa..bosan..dan mcm2 rasa..

    ReplyDelete
  3. fzzy...bisa nye statement...awas ko...

    izzti---macam ade msalah je skrg...kalau ade ape2,kol la...ok~~

    agentG

    ReplyDelete