Saturday, March 14, 2009

good progress...

lama tak update pasal psm aku yg takde sinar nak berjaya..

bebaru ni dpt perkabaran yg segala jenis ramuan yg aku perlu utk wat psm aku da ade..so,hari rabu mggu depan nak pegi beli...rabak lagi poket aku bulan ni...

takpe...demi psm aku tu, biar la aku sengkek..asalkan aku lepas azab..cuma satu je skrg ni...
nak kena tadah telinga la ape profZ ank ckp pas ni...

ok cukup pasal psm...pasal menda lain lak...

aku nak story kegigihan aku, skemot nagn zai utk mengelak segala jenis mcm xtvt yg sgt tak best..
maka,kami lantas mencipta segala jenis mcm penyakit utk kuar ke hukm...slalu nye kes nak ke hukm takde la nak kena tapis soal selidik ape bgi..ujung2 ade sorg ni wat gile bertanya..sib baik aku da ready ngan ayat2 yg dirasakan bernas utk aku kelentong die..walaupun umat manusia tu mula nye tegar utk menafikan hak aku utk keluar secara illegal,berbekal kan muka aku yg seposen ditambah ngan muka skemot 5 sen..kami berjaya jugak..gile tak berjaya??

bermula la perjalanan kami ke hukm...
wah, seusai saja sampai disana, aku dgn penuh berhemah nak bertanya ape bagai..ye arr..masuk umah org tak bole wat2 pandai...ko taw,brader yg keja kat kaunter pertanyaan tu punye la kerek..mcm la die tu besar sgt..walhal jaga kaunter jer..aku nampak hamba allah tu kecik jer...kalau aku picit2 jer maw maut manusia tu..tapi aku tegar pasal hari jumaat aku terlalu indah utk dibazirkan dgn perasaan marah kat org yg taraf nye sma level je ngan cine bukit...

ujung2 die ckp kitrg kena ke bandar tasek selatan..kan senang..ckp je mcm tu..yg die nak bersoal jawab mcm aku ni yb baru lompat parti tu pehal,kan???

tetiba Q call..die ckp nak ke koperasi..yeah..dpt da idea di situ...wat kuar duit la...aku nye duit da tinggal sipi2 jer...n wat a seprais...zai tak tawu yg duit kat koperasi tu bole dikuarkan...ape lagi,aku cuck die suh die amik keta die lantas menuju terus ke koperasi..skemot?wanita tu bertindak sbg mak turut jer...hangin tola ku ngan die tadi...

godek2 ke koperasi dpt la kuar 3 watus..ok arr tu..zai dpt kuar 5 watus..pun ok la tu...
kol da hampir kol doblas..perut lapar...

ape lagi MCd la...lame sial tak mengayakan kompeni usa jahanam tu..wah,tak kire da...sedap punye pasal...tak kenal da sape kawan israel..sape musuh israel...??ape motip nye cter pasal politik antarabangsa ni???

hujung2 pas smyg jumaat,aku smyg ok...tewus balik..ape lagi...tido la....

wah,best hari ni????sgt best....esok????

wat pe nak pk lg...

3 comments:

  1. woo...bestnye mengular hari Jumaat...makan McD lak tuh....jeles~

    ReplyDelete
  2. gile tak best?

    kalau bole nak dijadikan rutin...

    agentG

    ReplyDelete
  3. bule tahan best life eyh bule karok ape bagai.. gud.

    ReplyDelete