Sunday, April 19, 2009

blog aku masih underconstruction ye~~~

aku bajet nak honeymoon dr blog ni...tapi ade sorg insan yg berperangai jahanam da pandai nak menyerang peribadi aku melalui penulisan beliau di blog milik beliau.....





weh puaka,ko baru setahun taugeh menceburi bidang blog ni...last2 ko da pandai cerca aku yer???
siap menjatuhkan pertuduhan yg keji kat aku....berani btol tindakan nye itu...harus aku membentes dompet beliau mlm ni...hahaha...mlm ni ko open tabel kan...nati la kaw...
akan aku mintak yg bukan2...dan aku akan hasut apis dan semul..haha...tetiba rasa gelisah menyebut name seseorg...ahaks....ish2...berbalik pada ko ye manusia,awas ko....




bebaru ni die naik antu ngan aku...ahaks...baru kena sembur ngan aku..dan naik antu....siap cerca aku penuh satu n3....bab nak menhanjengkan aku mmg cukup laju....mmg cukup pantas...
tapi bile kena ngan aku...baru die tahu gula melaka tu pedas rupa nye....


ok la...malas nak menulis panjang2...pasal mesti puaka mengkarung tu akan menhanjengkan aku....

well, gud luck kat semua yg nak amik exam...jgn cemas..jgn terancam..berusaha dan tawakal..insyaAllah...











2 comments:

  1. silalah link blog yang so called menghanjengkan ko tuh...nak baca gak!!!!

    ReplyDelete
  2. wahh..beriyer ko mencerca kau kt cni yer nokss..
    awasss lo..!
    nnt kn n3 cercaan ko yg ke3..yeahh!

    ReplyDelete