Friday, April 10, 2009

daa~~~


salam...ade perkabaran gering yang nak disampaikan..utk sekian time frame yg blom ditetapkan baper lame, aku membuat kata sepakat yg disokong oleh ahli jemaah kabinet aku sendiri nak memberitahu yg blog aku ni perlu dihentikan untuk seketika...tatkalan n3 ni dipost, aku snediri amat berat ati nak membuat kepetusan tersebut mengonangkan aku nye rakan baru jer gigih nak blog...namon, aku pasti die paham kodisyen aku..so,lagipon mot, ko ngan aku nak hapdet ape nye???da sah2 24-7 ko ngan aku je kat sini....jerawat aku dlm idong ni ko bole cam ade mata ke tak...







aku merasakan yg aku akan berenti berbloging utk sekian masa yg amat2 panjang..n maybe..maybe ye di situ..bile aku kembali ke arena yg penuh dgn kata hasutan, cercaan, dan tagging segala, aku aku tmpil dgn wadah yg lebih bernas dan memberi kebaikan kepada semua..memandangkan n3 yg aku post 2 3 menjak ni tiada obligation moral yg bole korg contohi....so, redhai la ngan keputusan aku ni..

sekian dlu utk skrg....

ni ade sedikit pesanan utk beberapa individu--



kechik---jgn byk sgt tanye ekk nape aku stop bloggimg.. aku nak ke bali..nak honeymoon...

apon---teruskan usaha ko nak tekel fazura..aku sapot...

zach---selamat menjalani interview yg mendatang

palie---aku, kamu dan sesuatu

tengku---timer kaseh kerana sering mendorong aku utk berblogging

siti sara---bile nak kuar lagu baru yg best mcm ke lagu kesetiaan tu?

jabba the slut---selamat hari jadi

auntie saroji---yenne???nadri ammma'...

farahana basheer---tggu la lkta nati..kite tuang sesama...jemaah beramai2...

hidayat---tq upload gambo aku dlm blog ko..aku dihanjeng kan oleh apon tanpa henti

izzti---aku maybe jejak langkah ko...

farhan aduka---aku akan cari ko sampai dapat

former of roomfivenine---the bonding that we engrowth in ourselves to each other will always going strong n stronger..

zam---tq for being there..all the time..

kamil---mee rebus je yg aku bole ingt tentang ko..n wait..aug skali..

aufa---malas nhak cakap ape..aku da abis ayat nak ckp ape ngan ko..

lelain---mekaseh kerana bersama2 aku selama ni

n last but not least..

awak---awak tahu kan saya sayang awak~~~



3 comments:

  1. saya--- i know.. ツ
    sayang kamu.. everyday, as always..~~

    ReplyDelete
  2. GONNA MISS UR WRITINGS!!!! HUAHUAHUA....

    ReplyDelete
  3. saya---ape??awak syg sy????awak syok sendiwi okay..sy dh ade ank ikan laen..gud bye bebeh!!
    huahuahuaha

    ReplyDelete