Monday, April 6, 2009

da start nak serabut ni...

salam semua...lama seh aku tak mulakan n3 aku ngna kata2 aluan macam ni..slalu nye terus terjah ke point...sharp n shout...tapi kali ni agak spesel sket...pasal baru jer ade silent reader request bile nap hapdet blog....rasa gembira sangat...gile ko...walaupun blog aku ni dilawati oleh suam2 suku jer umat manusia, tetapi aku tetap menghargai for those yg memberi sappot yg tak berbelah bahagi bagai....aku terharu...(apon, kalao baco sure ko hiris jantung pastu cecah ngan budu senyopp kan??)



at same point nak buat tempuk2 ombak kat sorg lagi blogger ni..yg skrg gigih nak jadi martha stewart malaysia...sebok pukul canang nak mengajor org bagai cara nak memasak...walhal,resipi yg diperolehi oleh beliau semer nye(wait..semer hape nyer..baru satu jer pon..) disumbangkan oleh chenta ati beliau..boi....(kalau jadi ko chik,aku rela pakai purdah berbagai..muka santek tapi nak masak mee bandung pun suh jantan ko masakan...)..semoga kegigihan beliau utk menempa nama dlm arena culinary ni berterosan...dan bukan sekadar ikut musim...sekejap ko nak ajar masak..sekejap ko nak tag org...sekejap ko nak hamun bos ko..skejap ko makan ati ngan abg guard ko...ape sebenarnye tujuan idop ko dlm blog ni..classified sket...





hari ni martha nak ajar uoll macam mane nak didihkan air ye..memasak air ni keja nye sangat rumit...ramai yg tak paham konsep bagai mana nak dapatkan air panas yg bile dicurahkan kat muka uoll,muko uoll bole bertambah seri...






berkenaan ngan kehidupan aku 2 3 minggu akan datang akan diwarnai dgn segala jenis cabaran dan godaan....n kat sini nak doa ape bagai mintak Allah permudahkan urusan aku dan rakan2 yang lain dlm menempuhi peperiksaan yang mendatang...










dengan workload2 projek yg semakin membebankan...rasa nak cepat2 abis belajor...mcm nak putus nya da ni....cepat2 la abis belajar....pas abis belajor da bole merencanakan keidopan baru ngan lebih tenang...amin....

sekian utk n3 kali ni....

1 comment:

  1. do ur best!

    focus!!

    jgn terpengaruh oleh bnde2 cm gini. study2.

    *relax la wehh..kan best tu belaja..hee*
    (ucapan dgn nada jeles kpd bdk final year)

    ReplyDelete