Monday, November 23, 2009

hari tu saya konvo~~

nak upload 3 keping gambo yg aku curi dri fesbuk jan wahabi....kredit to her...canggeh die amek gambor...aku rasa tetiber je aku ni fotogenik....pasal,kat kamera die aku nampak ok...kat kamera lain mcm syial....maka, saksikanlah gambo2 yg serba kontrevasi ni...

ok,i paham...byk hati nak kena jaga...so,kepada hati2 yang berkenaan,korang nak terasa ke, sentap ke....lantak korg...pasal aku ngan skemot tetap ngan pendirian kitorg...WEOLLZ KESAH KE???mauahahaha....

so,enjoy....






xc 1: gile mahal aksi aku ni...tu yg no 1 tuh...








xc 2: kamera trick jer tuh...weolzz tak laga2 pun ari2 kitrg....pandai ko jan....



xc 3: ni la calon2 utk casting sekuel pisau cukur..
PISAU CUKUR 2:JOM CIKCUR...jangan pilih jalan hitam

No comments:

Post a Comment