Saturday, November 28, 2009

mari mengeja~~

Malam minggu...konsep kalau wayang penuh panggung,ujong2 aku melangut depan lappy...usha utube jap...tenet wat S.I.A.L plak...panas gak la hati ni...pasal dari pagi malam semalam lagi plan aku byk kantoi...gigih plan baik punyer,ujong2 tak jadi..tak ke B.A.B.I??

tapi dalam dok panas tuh,hati aku still berbunga2 riang...raya kerban kali ni kire ok la...walaupon semua ahli famili aku kat merata alam dan aku kesorangan tapi tak la H.A.Z.A.B sgt perasaan tu...kerban kat seramban 2 ni tak la borink sgt..jemaah surau pon ok...meriah jugak la time nak kerban tuh...walaopon ahli yg hadir sgt kecil..giler ke hape,nak buat syarat sah semayang jumaat pon tak lepas... 3ekor lembu ngan sekor kambing...tak ke penat nak agih2 kan daging tu...nak melapah bagai...tapi Alhamdulillah, semua nyer berjalan lancar...tepat kol doblas tgh hari fatigue ditangguhkan sebab nak semayang jemaah...gigih ajk pesan suh aku dtg balik...ye,aku anggukkan saja....tapi,aku terus shoot ke melaka...nak beraya di sana..hihih...merasa la aku menuang tak hengat..lgpon,takde nye ajk tu nak mencari aku....

sampai melaka 3setengah..beraya sampai kol 5...sgt happy...aku diusik sehingga kemerahan muka aku...aku dipuji comel....which part??tak perasan pon...

ke batu pahat,6setengah sampai...org janji plan baik nye wat hal...ok la,family matter..takkan nak kacau..tapi cam S.I.A.L gak la...sesekali aku turun bt pahat tak la harap dilayan mcm menteri tapi ade sikit la frust...K.I.M.A.K jugak la....

lepak semalam tido..bgn kol 10setengah terus siap nak balik...cantek tak perangai aku?tido umah aku tapi bgn mcm anak raja?sgt B.A.B.I perangai aku tuh...jgn ikut ekk....

sampai semban kol 5..layan senario...ok la...d only part yg aku suke wen nik sayyidah berkasidah..seriyesly mmg kelakar n not bcoz there is kelantanesse bloodline inside my nerves...mmg kelakar...tapi senario da tak mcm 10 tahun dlu...diorg berubah atau aku yg berubah aku taj tahu...ntah la...cepat plak masa berlalu..

chow~~

ps:ye,aku berperangai mcm H.A.R.A.M.J.A.D.A.h sebab end n3 aku ikut suka ati aku...lantak la...suka ati...

No comments:

Post a Comment