Monday, August 3, 2009

diserang~~~~


Pose silang tangan dgn angkuh aku bertanya.....



KAW KENAPER???????????????????


tu diah konsep awal mula pertama mula nak menulis n3 kali ni....
ko memang saje kan....

naik2 pentas terus rampas mikrofon ko pose julang anugerah....dlm ucapan ko itu penuh dgn ayat nak carutkan aku........




akak puas carutkan ko....ade aku kesah????


KAW KENAPERRRRRRRRRRRRRR????????????(notice the repeated stanza????makna nye aku naik hantu la ni....)

petang remang-remang senja hari senin ni ingtkan bole la bersantai-santai selepas penat merempuh seharian yg sgt memenatkan....ujong2 kena carut ngan sorg makcik ni......

KAW KENAPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR????(still tak puas ati ni!!)

motip sungguh akak sekor ni nak carutkan aku......nak gak aku jerit keluar peparu...



apa salah aku????????(konsep berdarah...)



rupe2 nye...hanya kerana ini,beliau terus carutkan aku......konsep sgt2 wahai kau perempuan...
nak gadoh?????da mmg ko malas kan....harus la aku cerca....agar ko kembali ke pangkuan.....salahkah aku?????jawab ler....


more info, ko arut kat page ni..

soklan cepumas aku nak tanya...perlu ke SENTAP kalau apledegadiz puji bagai nak rak ko nye blog....ujong2 dgn aku ko kena carut yg blog ko tu mmg sendu?????perlu ker????


well,malas nak provok lebih2....mcm takde hasel.....so,akhir kata dari aku....dgr ni ekk.....


OH TECHIK, PERLU KAH KAU BERPERASAAN DIVA??? PERLUKAH???? HIDUP NI HANYA SEMENTARA...UJONG2 KE KBOR JUA.... RAYAP-RAYAPAN CACING TANAH JUGAK KO BERTEMAN AKHIRNYA.....
SEMOGA KO INSAF~~~~<




insap la kaw wahai wanita...*pose siap nak semayang...


1 comment:

  1. wahaha...akhirnya...sentap ke banggg???? tenyum seindah suria mambawa cahaya!!!

    ReplyDelete