Saturday, August 1, 2009

kenyataan yg sgt pahit...

Memalam ni tetiber jer itam kongsi satu secret...nak masuk satu line wayaless ni....
merasa la post satu n3....esok2 tuan die tukar password,tak merasa la aku tenet free dah...

memandangkan sok hari sabtu n hari sabtu aku tak mcm hari sabtu org lain,maka post n3 kali ni agakk tergesa2 ditaip...senapas jer ni.......pas ni nak tdo da...tak larat ler nak jadi batman lelama...ri tu aku ade ckp kan yg aku bersiaran di jb...sempat la singgah hospital bahagia tuh...tgk tak keluang man..yg die selalu lepak kat menara jam kat spital giler die tuh...aku da pegi tempat tuh...huhuhu...aku da tawu da asal usul keluang man....*perlu ke bangga??

k la,nak tdo dlu...n yes,tajuk n3 takde kena mengena ngan n3 yg dipostkan....*silalacarut

No comments:

Post a Comment