Tuesday, July 28, 2009

Nak tido..tetiba tak bole tido....meh list kan ape menda yg bole disharutkan....

Pepagi lagi gigh naik umrah kat page techik...bukan main meriah lagi die naik antu...
well,before aku point out ideas of my n3,meh nak recap sket last post ole cik techik....

konsep sgt2 taw ko skrg....nak sang2 ngan wanita juga....first,boss die...2nd,ngan sowang wanita yg yg status hubungan beliyau ngan techik aku sgt kabur..in fact,malas la nak amik port..kan sesia jer kena carut...da jadi no 5.....ye la..no 4 da jatuh kat post aku yg previous one punye.....hahaha....

ok,stop cite pasal ZILLA...eh2...cam schweet jer nama ini....*hi zilla...matilakenacarut....

meh aku nak list perkara yg bole hamba sharutkan...sorry,no elobration...just a list....nak carut???jadikan no 6....ade aku kesah???muahahahaha....

1. g kedai makan yg serve mcm *kimak......lambat,waitress mcm gampang,masak mcm pakai kaki....n harga macam bisnesman yahudi...

2. cakap nak jupe kol 10.00..kol 11.oo baru ko tayang muka....KO YANG NAK JUMPE KOL 10.00 KAN?????????????????SHILAKAK LU!!!

3. nak tdo..tp diganggu..

4. kena tuduh menda yg aku tak buat...

5. bateri hp abes..

6. terlepas train..

7. komuter sesak ngan hendon yg turun kat nilai..

8. bile idea aku nak terus menulis tetiba ilang..

9. aku sedang mencarut..

10. tetibe rase menyesal mencarut...

No comments:

Post a Comment