Sunday, July 19, 2009

malam minggu...motif sgt2....

assalamualaikum....jap ekk..nak kire jap baper hari da da tak kasi update blog aku ni?....
1 2 3...s0rry la uolls....hahaha..tu diah...kat sesape yg tertunggu2 n3 terbaru tu,mmg aku mintak maap la uolls....motip sgt2 lama tak hapdet...bz katanyer....sape2 yg berhampiran ngan aku ni harap2 paham la kondisi aku skrg.....ngan h1n1 nyer....boxing nyer.....jemputan kawen bagai....
my life kinda hactic sket these few days....

well,first thing first....ape cter la cik fuzzy kite ngan kesah hari jumaat beliau....adakah beliau berjaya memenangi hati boss beliau.....nak jugak tgk merasa die kembang idong sambil pose julang anugerah bagai.....




second,nak hapdet yg aku skrg da bersarang kat tempat yg maha sangkak....konsep sgt2 duk kat ujong dunia tuh....wi-fi segala no signal segala...celcom brodban pon ala2 sendu di hujung rindu....
meracau kaw nak log in facebook segala....da macam org tak duk zaman IT....jurasic sgt2....sib baek la toyol kuning aku gagah jugak nak melangut kat lembah asmara tu...*pose akak xiana xain....









meh masuk bab 3 lak....nak story sket menda2 yang nak berlangsung....the sg besi contender....
merasa la jadi la toya jackson...chup....oscar de la hoya ye kawan2...typo yg disengajakan....








cantek tak i??








dlu sibok bertaekwondo bagai...skrg nak jadi boxer pulak.....so how????
ye kawan2....boxer....mcm mike tyson tu.....bukan mcm boxer ni yer....













mati la tak taw la boxer saiz anak badak milik sape ni...*hi shah...






hari2 yg mendatang kelak sibuk bertinju la weolls kat sini nih....pitam la naik semak sememeh la muka kalau kena tumbok....





who's u calling a bitch???do i look like ur motha??????????








utk 4th n 5th..uolss tggu la dlu....malam2 minggu ni nampak sangkak sgt kalau aku sibuk berblogging bagai..walhal umat2 manusia lain sedang berhoyeh-hoyeh ngan agenda memasing....

k la smer,papai...selamat ujong minggu.....kiss kiss <-------sape nak muntah ngan tindakan aku ni,BEBAS~~~

1 comment:

  1. eh, do you happen to get my email? seriously i dont gv any damn anymore bout my English since the Singaporeans that I called in last Friday were not in the same league as I do. They cannot converse well in English, so why must I feel down kan?

    ReplyDelete