Monday, July 20, 2009

berjaga-jaga dengan penyakit wabak...

Assalamualaikum semua.....sure heran kan dlm 2 hari bole post 2 n3....gile relax idop aku hari ni.....well,ini la kehidupan....ri ni kite senang..bile susah kite belum tahu..take dis opportunity nak buat menda2 yg rasa berbaloi2 utk dibuat..kalau layan tido pown best gak...konsep sgt2 kalau asek membuta je keja nye.....

lately,sebok ngan kes h1n1....skolah tu tuup..skolah ni tutop....org tu disyaki....org ni da mati....dis tyme around,aku agak takut sikit ngan serangan h1n1..dlu time sars,aku rilek jer...tak heran pown....selesema burung pown aku wat bodo jer.......tapi ngan selsema kinzir ni,naik shegham sejuk...aku mcm da ade menunjukkan symptom2 awal utk dijangkiti....tapi,nak pohon agar dijauhkan la ngan serangan tersebut....


motif la sgt dijangkiti kalau
sempat lg hapdet
blog bagai...

No comments:

Post a Comment