Monday, August 24, 2009

Puasa ke-3

Assalamualaikum...
tatkala aku ade sesipi masa ni,sempat la aku naik umrah kat beberapa blog yg da sekian lame aku dok jadi silentreader jer,konsep n3 yg dipost semua berkisar juadah berbuka...konsep sgt2 kan...rasa sedih plak pasal aku kat sini makan ape yg cook house masak jer...kalau kat umah,sudah tentu aku bole demand itu dan ini...kalaupon mummy tak mampu nak sediakan,beliau dgn konfiden jer menyuruh aku mencari juadah tersebut di bazaar ramadan...senang sajork..tapi di tempat org ni,die jamu nasik,makan nasik la...kalau mee goreng,mee goreng la...Alhamdulillah..mujur die jamu menda yg bole di makan..dibuatnya jamu dedak ngan batu,kan naya....

So,memandangkan bolan posa ni,meh aku nak sharing2 sket makanan2 feveret aku time bolan posa....here we go...

1. ketupat sotong


gigh gugel ketupat sotong,ujong2 kuar sotong kering..apakah?

2. net bread with thick chicken curry



3. nasi kerabu

jom pi bazaar...

No comments:

Post a Comment