Thursday, October 15, 2009

mentor versus protege~~

aku tertipu ngan tajuk beliau yg maha provokasi..ingtkan ape la sgt yg die nak post,ujong2 die nak carutkan aku....ni la die masalahnya kalau protege da pandai stage, terus rampas mikrofon mentor beliau......










bila mentor pose XIANA XAIN...















tapi perlukah protege pose...



JAC??
ko fikir key Gemilang ko lagi tinggi dari key Syurga Di Hati Kita aku??
terancam kah??


















apa da lupa ke ke time aku kutip ko dlu...
pose ko tak ubah seperti...











STACY sajork...
tapi aku nampak ko bole pergi jauh...aku angkat ko....
mana tahu skrg ko nak cantas aku....















ko ingt aku skrg da singgah zaman KAK MELAH kah??























ko silap la...kat mata aku,kau masih lagi



wana my star lg tu jer....
*notice,ko tetap johan..walaupon utk rancangan bintang realiti jer...
sebab aku masih mengakui potensi ko utk pergi lebih jauh...





















aku da puas naik stage...mana anugerah aku tak penah jejak??

















tapi ko setakat baru beraksi di pentas..












AKADEMI AL-QUR'AN...
jangan la berangan nak lawan aku yang dah penah beraksi kat.....




















GRAMMY....tak nampak red carpet tuh??
ade ati nak carutkan aku??

















akhir kata,
nasihat aku kat ko...




















ko pose je la PERGI TAK KEMBALI..



No comments:

Post a Comment