Wednesday, October 14, 2009

tiada tajuk yg spesifikasi..

setiap kali nak post n3,mesti nak kena dlu tajuk ape yg seswai utk n3 tersebut..mcm skrg,aku tak tahu nak tulis ape,so nak tulis tajuk hape?sekadar nak menghapdetkan blog aku yg serba sendu ni..i tahu la i punye tak sampai 3 pon satu hari..apatah lagi nak cecah 100 satu minggu...org gile mana la nak baca hasel penulisan aku yg maha boring....

So,dis time around as usual aku akan terus menaip sehingga aku rasa patut aku n=berhenti...

modal nak menulis skrg ni dalam kepala hotak ni byk..byk sgt....takat nak carutkan anaknye uncle aris tu bole sgt...hazab nau perangai die skrg...mementang la ade lappy baru,n recently baru naek stage lagi...naek stage lagi katanyer....kau ingat kau siti jurhaliza di pentas AJL kah??? aceley,bukan tak tumpang hepi member konvo, tetapi ngenangkan naseb aku sendiri yg blom tentu dpt genggam skroll degree tue,aku rasa tensen n sentap ngan aksi beliau..bukan maen kerek lagi die propa pasal ape best nye naek stage amek skroll tu....kerek sgt2....panas lak aku membacanyer..





mak da puas naek stage??berlagak sgt kan...





mmg la skroll tu bukan mcm anugera bintang rtm ke hape...tapi hazab nak dptkan sekeping ijazah itu tuan punyer diri je merasa betapa nak repeat satu paper tue 2 3 kali..n siapkan tesis projek sarjana muda lagi...kena haruk ngan lecturer pasal assisgnment mcm haram jadah...mmg semua tu tak diulangtayang di hari kite terima ijazah kite tu,tetapi kalau dilayan perasaan seketika pasti kite akan tersengih keseorangan....kite berjaya...oh dunia~~







mekaseh,walaupon tak penah masuk mane2 U,ade gak yg nak anugerahkan mak sekeping degree..
tak ke baran ko???kite gigih menuntut ilmu,die gigih melalak,ujong2 die naek stage amek degree gak..





abis cter nak konvo...nati aku gtaw kalau da dapat...aku tak kesah kalau disuruh pakai jubah yg maha buruk skalipon..pasal aku nak bagi kredit kat diri sendiri....ijazah sarjana muda kejuruteraan mekanikal itu lah yg membezakan aku ngan fauziah ahmad daud, scha al-yahya, mawi, ustaz akhil hayy, dan dato yusop haslam...diorang takde ijazah tu..aku ado....diorg mmmg kaya tetapi aku ade degree...riakkan??

ok abis pasal degree...cter laen plak...nak cter pasal halong aku yg nak balik mesia ujong tahun ni...i mean bulan depan...

Allongggggg,*notice betapa manja nye i panggil i punye along
nati balik mesia dinda kesayangan along tak nak perfumes,tak nak coklat home-made yg fatiah buat hantaran die tu..waima kechen yg along beli tatkala along transit di dubai tu...jib tak nak semer itu..jib da tak nak mintak2 da..nak jumpe along jer....tapi,kalau along rasa mcm nak bagi jugak somthing kat jib,jib terima jer iPod along yg ade di dalam pegangan jamey tu..jib terima jerk....

ok,tu jer dlu...

No comments:

Post a Comment