Friday, October 16, 2009

i'm off writing

till november 16,i'll be on my writing-leave...so, kechik,ko amik la kesempatan yg luas ni utk ko ntenangkan pikiran...takkan ade kata nista carut barut maki paki dari aku utk aku hamburkan pada ko for next a month....

so,pas aku balik jer dari otstesen nati,aku hapdet segala intisari rancangan sepanjang pemergian aku....




aku nak cter pasal CIW...pas ni nak skolahkan korg pasal CIW ngan EnE.....xtvt2 semer ni adalah sebahagian daripada usaha aku utk siapsiaga menjaga keamanan negara...BENDERA nak sembelih malaysia, silap byk la....darah merah aku masih gelegak panas nak menjaga kedaulatan tanah air Malaysia yg terchenta ni...*ye aku tahu,merdeka bulan 8....

N utk budak kechik, aku tahu la ko ni anti kerajaan..tapi tak semua xtvt yg aku g buat ni membuang duit kerajaan...ko kekwat sgt claim aku pegi menjahanamkan segala duit rakyat..bile last time ko bayar cukai tanah??cukai tv???cukai pintu???ade??kalau takat ko bayar 5% time ko mentekedarah kat kehepsi,mekdi ngan pizzza,ko jgn nak pukul canang segala apa yg aku buat ni menjahanamkan duit rakyat....ara paham???ko nak aku ikat ko ngan C4 mcm Altantuya tuh??
kalau tak nak ko better diam...


well,walaupon dlm aku nak bagi kata akhir b4 aku pergi berjuang,sempat lagi aku post satu lagu utk ko...n lagu ni aku dedicate gak kat bestfrens aku yg lelain..apa ko pk ko sorg je kawan aku???
nazam,cik yam,tengku,linda, zach,bad,aley,pa,n of koz la my butterscoth-palie....semoga kalian merindui kepemergian aku....

No comments:

Post a Comment