Sunday, October 25, 2009

konsep hari ahad~~ h1n1

BABI!!!*tu diah,salam ntah kat mana,terus aku sangsang...sapa yang babi tu???

1. ahkak kafe yg tgh goreng daging burger semalam...berani die sound aku....terus bergema BABI kat kafe semalam...terkasima satu kafe....aku yg serba s
uci ni tetiba naik hantu....*woi,ko jgn nak sangsang aku...ko tahu tak,nak dekat 26 restoran kat area bangi dari seksyen 5 sampai ke seksyen 16 hampir tersungkur perniagaan mereka sebab kena carutkan aku....perhatian kat semua waiter n waitress kat MAlaysia ni,kalau da keja ko melayan,ko layan je la...jgn coba2 nak carutkan aku...ada paham...BABI<---- see,aku marah ni...


2. sekor junior yg telah membuat aku menyirap...sebab sezarah nila,abis jahanam satu gelen susu aku....BABI...tu je yg layak utk ko hari ahad ni...


3. sekor lagi insan yg sama spesis ngan mak aku,tetapi peraangai mcm BABI...nak elaborate pasal hal ni maha menyakitkan hati...tetapi ape yg aku bole cakap,ko memang BABI...
awek ni bukan la wanita yang aku maksudkan itu..awek ni lagi mulia dari
manusia shilakak tuh...manusia tuh sama taraf jer ngan binatang yang pompuan tu pegang..

walaupon ko comel,tapi ko BABI..




maka untuk mencari konklusi di atas hal2 tersebut,maka,aku bole cakapkan atau aku ulaskan ialah NI LAH MASALAHNYA KALAU 2 EKOR BABI YANG BERSENGGAMA MAKA YANG LAHIRNYA ADALAH SEKOR MANUSIA...KALAU MAK AYAH KO MANUSIA,NAPE KO BERPERANGAI MACAM BABI????KE MAK AYAH KO MEMANG BABI JUGAK????*tu diah,meracau sampai melibatkan mak ayah ni,..mampos la...


pakcik,makcik,kalau da tahu tu ko tuh babi,nape ko beranak kan seorang manusia yang cukup sifat semuanya???
menyusahkan org ko tahu tak??





atau senario yang sebenarnya seperti ini...







anak ayah,nati besar jgn menyusahkan org yer...ayah sayang anak ayah~~




regarding to my kaki gossip, die punye weekend lately kat bilik jer...main game online,facebooking...kak ooii,da alang2 berinternet,ko hapdet la...hapdet la blog tu..takat hapdet shoutout kat facebook,perlu ker???

weekend-life aku sendiri pun maha bosan..aku mcm ko gak kechik,nak berlaga2 tetek ngan crowded kat mydin putrajaya ,kat midvaley,econsave kajang,mmg tak bole...aku tak berpeluang hokay...bukan sebab aku tak suke crowded2 ni,aku da biasa dikelilingi oleh peminat2 aku...tapi nak kuar dari tempat aku ni mcm scofield nak escape dari fox river jail...duit aku melimpah ruah utk aku bazirkan kat pavillion,BTS,carrefor mahupun pasaraya hari2....tapi ade kekangan yg terhalang...*matilariak...


see,giler tak ramai??



LIFE AKU PUN BORING JUGAK...AKU POWN LOSER!!!

7 comments:

  1. Hati terasa puas bila dapat menulis sebegini bebas...

    ReplyDelete
  2. bebas kemende nya kalau identiti si BABI tu ko sorokkan? kasik publish sket gamba babi-babi tuh...sebab pasal mereka2 tu aku turut dicarutkan...hahaha

    nice one!!!

    ReplyDelete
  3. ko tahu tak,ade sekor jalang da buat aku sengsara kat sni...rasa nak sepak jer babi tuh...

    ReplyDelete
  4. n thanks for the compliment~~bangga bile ade org acknowledge...babi2 tu aku ananymouskan dlu...sebab,aku sedang mengumpul segala material utk aku carutkan ngan maha dasyat lagi...

    ReplyDelete