Tuesday, October 27, 2009

sudah bermula~~

bernda yang bermula pasti akan berakhir...

pengakhiran....tak seperti kisah2 dongeng ciptaan Walt Disney...kebahagiaan bukan milik setiap org....tak semua ditakdirkan utk tersenyum....

tapi...

satu pengakhiran itulah yg ditunggu2....biar apa pun aturanNya, pasti ade kebaikan disebalik itu...

aku..aku mahu tunggu habis jer...cepat la..



kalau bole,biarla di akhir cerita nati...






aku mahu jadi










aku mahu jadi











aku mahu jadi












aku mahu jadi









tapi aku terima kalau nasib aku tak seindah ciptaan pengakhiran cerita2 mereka....




ps: maaf,n3 kali ni agak emo...aku sedang emo skrg ni....


pala otak ko...

bukan emo ni la...










tapi emo ni...





biarlah...

5 comments:

  1. The friendship between a man and a woman which does not lead to marriage or desire for marriage may be a life long experience of the greatest value to themselves and to all their circle of acquaintance and of activity; but for this type of friendship both a rare man and a rare woman are needed. Perhaps it should be added that either the man or the woman thus deeply bound in lifelong friendship who seeks marriage must find a still rarer man or woman to wed, to make such a three cornered comradeship a permanent success.


    Anna Garlin Spencer : For Famous Quotes

    persahabatan di antara lelaki dan wanita yang bukan menuju kearah perkahwinan mahupun mengharapkan persahabatan diakhiri dengan perkahwinan, mungkin akan merasai pengalaman sepanjang hayat yang terindah untuk diri mereka dan semua kenalan yang melingkari mereka dalam semua aktiviti;tetapi untuk persahabatan jenis ini lelaki dan wanita yang luarbiasa dan kualiti jarang ditemui diperlukan. mungkin apa yang perlu ditambah lagi ialah salah seorang dari mereka yang terikat dengan persahabatan sepanjang hayat ini dan masih mencari yang teristimewa untuk di kahwini,perlu mencari pasangan dengan kualiti yang amat jarang dimiliki pasangan untuk memastikan perhubungan tiga penjuru ini adalah kebahagiaan yang abadi.

    diedit oleh palie

    ReplyDelete
  2. ayyo....mati la...sape pandai tolong interprete dlm bahasa melayu yg lebih mudah dipahami...

    ReplyDelete
  3. buzz... kepada kakak fuzzy... tlg mudahkan bahase melayu saye.. plz..........

    ReplyDelete
  4. aku hengatkan si Eng ni nama betul dia dalam IC Eng Guan Seng ke, Eng Lu Kok ke, Eng Mui Low ke...paling idak pon Eng-lish...[ale je pon...patutlah, diva betol komen dalam english walupon kopi-pes...

    akak ni tak reti la nak merumuskan karangan org sebab akak pon ratu kopi pes jer...hehe

    ReplyDelete
  5. diva kah saye???

    x reti nk bermadah n everything,so copy pes jer yg terbaik...

    ReplyDelete