Thursday, December 17, 2009

gaji masuk lagi...

giler tak n3 title aku title n3..provokasi sgt2....*sape sentap takktaw...

dec 17..org kejaan dapat gaji...



bayangkan duit ni...



korang tabur2 mcm




ko tabur bunga rampai..duit byk sgt...tak tahu nak buat apa...
matilariak..sekejap je Tuhan bole tarik balik...




org baru start keja,merasa je la berangan nak dpt gaji...kan??



ujong tahun ni org pakat giler soping nak xmas...ko mampu??
kan da kena smash~~


aku ade uang...tpi still tak hepi...

tekak meronta2 nak disuapkan beskin n robins*matila rejim zionis sgt2...



soping kat beskinNrobins sebab nak pecah duit...gile tak kaya?


..........................................................................................................................................


mole horny...menggaru peha beliyau depan aku nak menulis blog..babi tak perangai??*tetiba ade iklan 18sx...


motf garu peha depan aku?nak aku garukan ngan berus dawai?


tetiba tak tahu nak tulis hape..mole ajak layan borak...sial tol...

elok2 layan borak,die blah..lenkalai nak borak2 kosong macaam kat starbuck cari org lain la giler....*tetibe emo..takde kena mengena ngan masalah yg aku sedia alami..aku emo sebab beliyau berperangai cam tetan nirojim....

dan mole kembali membawa air sejuk...emo kembali stabil...

da,cukup pasal mole...

emo da stabil..tapi mood nak menaip da ilang ke mana...gasak la..aku berhenti setakat ni sajer...



jiwa sedang mati~~


ustaz naj tetiba hadir siap ngan jubah bagai nak naik stage bagi ceramah pasal maal hijrah pon aku tak kasik can...


ko bajet aku nak layan ko punye sentap??ko nak mogok ko punyer pasal la ustaz naj ooii...


samat malam semua..assalamualaikum...

ps:etlis,terselit jugak sharutan utk cik fuzzy...
hahaha..merasa la ko nak makan sushi king....



feeling2 hi-tea kat sushi king...hamek~~

No comments:

Post a Comment