Sunday, December 20, 2009

malam minggu~~

semalam,tepat kol 8setengah malam da terpacak kat imax BTS..gigih nak tgk wayang...merasa la nak tgk MY Princess n Frog..ujong2 yang ditayang cuma Avatar..berbunga cinta misah umar la aku...beli tiket 3...kol 9suku...sementara tggu tuh,pegi melantak Kindori dlu...passion fruit...cam syial rasanyer...n 2 ketul krispy kremmes...giler babi...mahal btol donat skrg...ditipu idop2..ckp ade filling coklat...hampeh isi apa pon takde..awas ko bangla..jgn kasi aku jumpa ko..kalau tak,ko akan menyesal berhijrah secara haram ke Mesia ni....





skwang & neytiri



so,eksaited la nak menonton wayang kat cinema yg terbesar di Asia katanyer..mmg besar...gile tak besar...mata aku terpaksa berputaran 720 darjah semata2 nak tgk seluruh layar...

Avatar,korang pegi la gugel sendiri kalau nak tahu citer ni mcm mana...aku rasa tak cukup bintang nak bagi..tapi yg babinya,aku tgk cter ni tak abis...giler bapak lama James cameroon buat filem...pasal berjanji ngan orng,terpaksa aku berundur lebih awal..maka 20 menet yg terakhir tu merASA la aku imejin sendiri apa yg berlaku...babi kan??

maka,barangsiapa yg da tgk cter ni,tolong gtaw aku mcm mana ending nye..pasal xmas ni aku bajet nak tgk cter lain plak...tak berbaloi lak aku rasa nak tgk lg..duit is not the matter..tapi masa...tapi kalau kat semban nati ade 3D version,sape nak join aku??angkat kaki!!

ps:ape yg aku buat pas kuar dari wayang???gerodok inul di blanc...ayyo...*merasa la sempit titian siratulmustaqim aku nanti...

No comments:

Post a Comment