Saturday, December 19, 2009

takde title

setelah parah kena smash balik ngan fuzzy,jiwa ini kembali ke keadaan asal...
puas la tuh die belasah aku...walaopon penuh dengan kemarahan bersulamkan dengan kata2 nista,tp aku terima kerana terselit jua kebenarannya...*part yg ujong2 tuh...cuma aku tak tersangka lak die bole menggunakan masalah serta isu yg aku sedang suffer skrg sebagai isu utk die gula2kan....*i sentap taw...it,s ok jib...sentap sikit2 sudey...kechik mmg mcm tu,bile die meracau bukan die pk bile org buat die sentap...


n yes,mood nak menaip ilang jer bile dengor lagu russian roulette...layan lagu jer la...

ps:emo tak stabil dengan masalah yang tak sudah2...so,korang yg takde masalah tu,bersyukur la kerana tidak diuju dengan masalah macam aku ni...jgn esok lusa ko ade masalah,aku gak yg ko cari...*pesanan khidmat masyarakat ni dibawa oleh agentG~~

No comments:

Post a Comment