Wednesday, December 2, 2009

rasa lagi satu

dua 3 menjak ni berbaur2 sedikit emosi aku...*tu diahh..nak setat emo da....aku lost...sgt2 lost...serba tak kena ape yg aku buat...kalau ingt lagi n3 aku yg lepas berkaitan 'rasa tu,kali ni ade lebih kurang la jugak....

memang benar la,perasaan ni tak bole diluahkan dgn kata2...tuan badan sendiri pon tergigit lidah nak mencari satu makna yg apropiet utk menggambarkan ape yg aku rasa skrg...





hati ni rasa gelisah jer 2 3 menjak ni...n mudah benar tersentap dgn kata2 org di sekeliling....mudah penat n cepat bosan bile nak buat sesuatu keja...mcm skrg,dlm ati gigh nak menaip n3 ni tapi dlm pala otak ni gigih nak menafikan benda yg aku nak buat ni...i lost passion in many things...nak elabret panjang2 takut aku sendiri pon tak paham....apatah lagi korg....

sm1 said,try la buat smtg yg bole buat aku bz...mcm main game ke...ape ke...but,the point is aku takde passion..in fact,aku tak minat maen game...nak membaca pon malas....baru masuk second paragraph aku da give-up...terus aku lost...

perasaan ni minta utk dilayan..tapi,apakan daya,tuan punyer badan pon tak tahu ape masalah dalaman...org ckp,tak molek kalau melebih2 layan perasaan...nak setuju pon tak bole pasal sapa lagi yg bole berbuat demikian kalau bukan diri sendiri....

maybe mngenangkan yg hayat aku bakal mencecah suku kurun menyebabkan hormon2 aku menjadi kucar-kacir....bongok punyer hormon....bongokkkkk~~

last 2 nite,sembang ngan nazam..on phone...nice talking...satu rasa yg penah berjiwa di sanubari ketika di 5-9 terasa kembali....seperti kupu2 kening menghinggap di pohon bunga...sgt tenang...





tapi utk seketika cuma,bile serabut ni kembali bermaharaja lela,hati ni bagai ditusuk selumbar tumpul....kalau tajam terus menghunus mungkin aku tak ralat mcm ni skali..tapi...arggh tension...see,aku da mula tak relevan...konon2 cuba utk bermain dgn kata2 so that terserlah la kekretivitian aku tapi nyata usaha aku tu lebih mengjurus kepada menyerlahkan kebebalan diri sendiri....

esok kamis,lusa jumaat...lambat lagi hari sabtu ni...aku perlukan hujung minggu ni utk menyelesaikan kekusutan yg melanda dan membebakan ni...in fact,6 december is new 6 mac..so,happy birthday to me....

1 comment: