Thursday, December 31, 2009

so long to 09~~



Assalamualaikum...

*so sad but true, the reason only u..memori 2000 menggamit...tetiber jer...

so,nak summarize pasal 2009..



1. abis belajor...kalu belajor bior sampai ke China..tapi,aku rasa cukup la sampe di sini....



no more lectyres




2. abis training da...



sekor jurutera~~






3. ade clique yg terbaek dari ladang...ternakan dot dot dot



babi kawan ngan babi jer...






4. i lost weight...awal tahun aku anak badak air..ujong2 tahun aku da jadi anak dot dot dot




tahu depan nak jadi anak lembu new zealand plak...






5. trip ke penang...



those were the days..






6. raya kat Kedah...



salam aidilfitri..






7. i gain more foes than frens...



aku masih mcari relevan kenapa gambo ni yg dipilih...







8. i learned a lot about being alone n lonely..i can distinguish them...



lonely solja boi~~



9. clique awek2 loreal membuat aku tahu yg DIRIKU BEGITU BERHARGA~~


jannah and yana..u rocks~~







10. zach belanje makan CHILLIES...akhirnya~~



tgi fridays plak ye pas ni...

10 sudey...nak bebanyak wat pe...


aku nak list down soundtrack of 2009...

1. kau yang bernama seri

2. last kiss

3. aku bukan superman

4. cinta terakhir

5. no boundaries

6. obsessed

7. battlefield

8. hatin on the club

9. bad romance

10. harapan


sumer lagu2 ni berkisar dengan keseluruhan hidup aku tahun ni...sape yg genius cam einstein,bole la ko predict basically wat a year that i paced...

nak blah dlu..nak reschedule planning tahun depan..re-everything...

No comments:

Post a Comment