Monday, December 21, 2009

nak ujong tahun dah...

ujong tahun ni,byk menda yg tak setel lagi..aku punyer resolutions yg aku buat bulan lepas ade 2 3 menda je yg berjaya..mesti doa kechik yg buat aku nye niat terbantut...maka,sempena maal hijrah yg da lepas n tahun baru yg akan datang ni,aku berura2 utk membuat resolusi baru dan lebih praktikal utk aku...

belom lagi tahun 2010 menjengah,aku da diuji ngan bermacam ujian...sakit gak jiwa ni tapi aku gagahkan jugak mental ni..biarpun kadang tu terkoyak rabak tapi aku pohon agar dikuatkan iman yg tak setebal mana aku masih dilandasan yg benar...

aku tgh bajet2 nak summarize 2009...tapi tgh tunggu masa yg seshwai.....pasal material da ade,mase nak menaip jer yg kadang2 memgekang idea krits dan kretip aku untuk berkarya...
so,tgk la macam mana...



jangan undur walau selangkah...teruskan
perjuangan..hingga ke akhirnya...

No comments:

Post a Comment