Friday, December 25, 2009

meri kismes ebriwan~~

jiwa kematian
ada sorang kawan tanya "bile last time ko menangis?"
menangis tu takde la..tapi takat bergenang air mata ni ade la..time tgk cter Up dlu...

"bukan...towards masalah ko ni..hati ko skrg tgh kemarau...try nangis..mcm cter hindustan tuh..kalau bole biar sampai menitik-nitik mcm air hujan..."

"naper?berjaya ke?'

"ko nak cara mcm mana lgi?ni satu option jer..kalau ko rasa ko ade cara lain...ko try la.."

maka,aku da melakukan beberapa cubaan..

1st attempt
tengok cter Up lagi skali..no tears..i get over carl and ellies's story already

2nd attempt
menghipnotize diri-sendiri..seru air mata ni keluarlah,keluar...kalau aku seru jin mintak no ekor da lama aku dapat...

3rd attempt
pk kan lagi masalah aku skrg...haram..bukan takat air mata tak keluar,kepala makin serabut ada la..

4th attem(akan dibuat)
nak dgr lagu menanti sebuah jawaban...i remembered along shed a tear when talked while we were listening to this song...akan dicuba...

5th attempt(teringin dicuba)
aku nak upah org sepak aku sampai aku menangis..sape nak??


No comments:

Post a Comment