Wednesday, February 4, 2009

aku dan prof

tadi jumpe prof...
kena hamun!!how ironic...aku byk kali try avoid die..n it happens 2 b he is my new supervisor!!!

i'm some kind of a karma's bitch..(pinjam ayat earl hickey)


tgh dalam ati ni berasa sgt panas dgn prof, teringat plak peristiwa suatu malam kelas ngan prof...
buat kelas malam...
macam mane nak konsetret...

maka jadi la xtvt2 yang tak seharusnya berlaku telah terjadi...
njoy la tgk pictures ni!!!


cte i pronounce u chuck n larry tgk populer...









jam tangan hadiah dari nazam...







cincin permata kayu koka...tekun aku buat cincin ni...










aku tak tahu ape yg lucu tapi yg pasti mmg bukan prof la yg buat lawak...
aku kalau da nak gelak,aku peduli hape org kat depan...
time kasih kap pali kerana kandid time aku tgh berperangai macam syaiton..















selepas kena tegur ngan prof, sesekor berlakon bajet dgn harapan dapat tangkap ape yang prof cuba sampaikan???
wal hal sesekor tgh mencarut kat prof....huhuhu...
nazam tu ade mcm gaya tgh pk pasal study ke????












konsetrasi yang mampu diberikan hanya untuk 3 minit pertama
pas kena marah..pastu,ktrg sambung balik
xtvt kitorg yang tertangguh....






malam tersebut adalah malam yang indah...semua happy n semua buat bodo je ngan ape yg prof ajar...hahaha....aku nak request,nak sedekah kan prof tu kat isreal..pasal die ngan israel same jer
kejamnya....same book,different chapters...

ps: sib baik pas paper ni dulu...tq prof!!!syg prof....next n3 pasal IR gani...best kalau dapat cter pasal die lak!!!tak sabor ni....ngeh3x...

1 comment: