Sunday, February 15, 2009

baru paham TAG tu apa die..ingat kan kuih raya...

hahaha..aku kena tag..aku dok baca blog2 org lain tag tu menatang ape..selepas dibuat kaji selidik dgn ditokok tambah oleh autie saroji,baru paham...

n sib baik tag yg diharukkan kan utk aku ni tak susah sgt..upload satu pic saja...sib baik satu..kalau mintak satu album,maut la aku nak upload segala jenis gambor....

kekonon ni la syarat nyer...

1 Go to your photo folder in your computer

2 Go to the 6th folder of photos

3 Go to the 6th picture in that folder

· Put the picture on your blog and description of it.

· Invite six friends to join the challenge.

· Link them in your blog and let them know they have been challenged--->harus ke menda ni????


so ni jawapan nyer...

first skali aku nak tanya, kena 6 yg dipilih??aku punye folder pics ade 4 jer..mane nak cari yg ke-6 itu???kaedahnya aku pilih jer folder mane yg aku suka la kan...
folder ke-2....n it happens to be dlm folder tu ade 3 je keping gambo nyer???harus apakah yg aku wat..mane yg ke-6 nye??aku pilih ikut suka ati lagi la kaedahnyer...
ni yang ko nak sangat..NAH HAMEK!!!!



NAK DESCRIBE APE NYE..DA SAH2 3 ORG ITU BUKAN NYA AHLI KUMPULAN DESTINY'S CHILD...kumpulan kru apatah lagi...tapi demi tuntutan tag yang da nak macam tu, aku tlis la sket2...

yang ensem2 tu: aku arr...jgn konpius ngan fahrin ahmad..walaupun iras2 tu mmg jauh sgt2....
amoi: ginnie goh...amoi paling bising penah aku jumpe...
cik kak kat tgh itu: anes...puaka dari usm...mulut die mmg lahanat...cantek bertudung bukan alasan utk die bermanis2an ketika meluahkan butir2 bicara
itu adek manis: patricia a/l kepada ayahnya...satu tuntutan ke aku nak kena hapal nama ayahnya???fotogenik...seriyes...

amek cermin alah ni kalau korang tak nampak ayat2 yang aku haluskan tu...




langkah berikut nye diminta nye aku utk memanjang kan tag ni kepada mane umat yg rase macam nak...

so, ni org2 nyer...

1. kak pora berita harian


2. diana danieele--yangt kena belasah ngan anak dato usop tu..


3. degawan dlm cter susuk..



4. juara af7 nati...



5. mass'od...tailor yg jahit pacat kat suar no.3 ku baru2 ni..


6. autie saroji...


selamat kena tag...

7 comments:

  1. adeiiii.. tak penah tepikir pon kalo di mintak 6 tapi yang ada cuma 2 atau 3 ini lah padahnya arghhhhh.......

    ReplyDelete
  2. tu arr..nak tag pun make sure la taw yg kite ni cukup segala bahan ke hapa...

    ReplyDelete
  3. org yg xdek kene mengena yg dpt tag lg tuh..bila dia nk jwb?nak tgk gak!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ala...
    ape susah
    kalo de 3 folder, kire 123456 ulang2 kat folder tu
    x de la susah kan?
    yg penting, otak musti jinies
    tak jinies, inilah padahnya

    p;s bile la mlayu nak maju kalo asek tamau gune KBKK..sume nak mudah je..n sume nak komplen je..

    ReplyDelete
  6. wah pandai nak ajar plak pilih folder mana yang nak guna...kbkk ni dak soklah rendah je layak nye utk implementasi..takat nak buat tag tak perlu la gigih sgt nak pk2 apa bagai...

    PERLU KE??

    ReplyDelete
  7. apasal xde pic aku tuk di tag pon???dasar bapak tiri~

    ReplyDelete